Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 3

Artikel
3 min read

De AI-gedreven toekomst van CX en EX is aangebroken, en wij zijn je gids

We organiseren ons event Zendesk Relate van 16 tot en met 18 april in Las Vegas, boordevol inspirerende sprekers, waardevolle inzichten en bruikbare best practices.

Zendesk rondt de overname van Klaus af

CX-leider versnelt groei in workforce engagement management (WEM) en voegt AI-gedreven kwaliteitsgarantie (QA) toe om bedrijven te helpen intelligente klantervaringen te leveren.

4 min read

Meer vraag ontwikkelen voor je bedrijf

Verbind GTM-partners met de middelen en oplossingen die ze nodig hebben om potentiële klanten te bereiken.

Techstacks opbouwen: gebruik de apps op de Zendesk Marketplace om je klanten een handje te helpen

Het opzetten van de juiste techstack is cruciaal voor het succes van een bedrijf. Dit zijn de beste integraties die je moet kennen.

De supportmedewerkerervaring verbeteren met de nieuwste functies van Tymeshift

Bekijk de nieuwste functies van Tymeshift, klaar om grotere serviceteams te helpen en de kosten te verlagen.

5 min read

Zo creëer je de perfecte weergave voor je app op de Marketplace

Door je weergave te optimaliseren, kun je niet alleen het aantal gebruikers van je app verhogen, maar er ook de juiste klanten voor vinden. Hier zijn een aantal manieren om je te onderscheiden.

3 min read

Samenwerken aan vooruitgang: Verken de Technical Community van Zendesk

Ontdek een plek waar Zendesk-partners van over de hele wereld elkaar kunnen ontmoeten om samen te werken, te leren en te groeien.

CX Trends 2024: Ontgrendel de kracht van intelligente CX

Tien trends die elke CX-leider moet kennen in het tijdperk van intelligente CX, waarin we grote veranderingen zien die worden aangedreven door AI, automatisering en data-analyse.

Hoe IT-leiders een einde kunnen maken aan silo's in de dienstverlening en betere ervaringen voor medewerkers kunnen leveren

Experts waarschuwen voor een verminderde werknemerstevredenheid. Hier lees je hoe bedrijven actie kunnen ondernemen.

Artikel
4 min read

Wat zijn Zendesk-formulieren

Bij Zendesk gebruiken we online formulieren die op de verschillende communicatiekanalen kunnen worden geïmplementeerd en waarmee…

De privacy van klanten beschermen in een wereld vol personalisering

Leer hoe CX- en beveiligingsteams samen kunnen werken om de privacy van de klant prioriteit te geven.

11 manieren om AI te gebruiken voor een betere werknemerservaring

AI kan de werknemerservaring verbeteren door de vaardigheden van werknemers uit te breiden, een einde te maken aan steeds terugkerende taken en nog veel meer. In onze AI-gids over werknemerservaring wordt uitgelegd hoe.

Vermijd deze 3 generatieve AI-valkuilen en wat je in plaats daarvan moet doen volgens IT-leiders

De race voor bedrijven om generatieve AI te omarmen is begonnen. IT-leiders kunnen voorop blijven door deze potentiële valkuilen te vermijden.

Artikel
3 min read

Geef klanttevredenheid een boost met behulp van Zendesk Customer Service Reports

Alle verzoeken die bij de klantenservice binnenkomen vertellen een waardevol verhaal over je klanten. Wat willen…

Artikel
3 min read

Zo verbeter je de Net Promoter Score van jouw organisatie.

Welk rapportcijfer krijgen jullie van jullie klanten? De Net Promoter Score (NPS) is binnen de branche…

Artikel
5 min read

Integreer Asana in Zendesk voor meer functionaliteit

Veel gebruikers van Zendesk maken ook gebruik van Asana. Het is daarom heel fijn dat beide…

Artikel
4 min read

Dit is waarom succesvolle organisaties Jira en Zendesk integreren

Om de best mogelijke klantenservice te kunnen verlenen is het heel belangrijk dat interne processen goed…

Artikel
1 min read

Zendesk als omnichannel CRM

Wij helpen organisaties bij het realiseren van een hoge klanttevredenheid en het behalen van de bedrijfsdoelstellingen.…

Artikel
4 min read

Zo gebruik je CRM-data effectief

De mogelijkheden van CRM-systemen zijn tegenwoordig eindeloos. Dat is fantastisch omdat je met zoveel CRM-data binnen…

Het IT-dilemma: een evenwicht vinden tussen gegevensprivacy en personalisering in klantervaringen

Trust is at odds with consumer expectations of personalization, according to new research. Here's how IT leaders are making sense of it.

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.