Overslaan naar belangrijkste inhoud

Infographic

Infographics: Chatbots en AI in de Benelux

Kunstmatige intelligentie (AI), ooit gezien als het instrument van de toekomst, speelt nu een cruciale rol bij de klantenservice. Bedrijfsleiders erkennen nu de belangrijke rol die AI speelt bij het bouwen van impactvolle klantervaringen. Van het verbeteren van workflows tot het gebruik van chatbots om te helpen bij eenvoudige verzoeken. En klanten erkennen hoe AI hun interacties en ervaringen met een bedrijf kan verbeteren.

Door Lilia Krauser, EMEA Content & Communications Specialist

Laatst gewijzigd 31 augustus 2023

Verwante verhalen

Artikel
5 min read

Hoe kun je een mailinglijst opbouwen met chatbots

Chatbots zijn tegenwoordig niet meer weg te denken op websites en social media. En al die…

Artikel
3 min read

Concurreren anno 2022 – een kwestie van service

Stel, je zou een werkende glazen bol hebben en een blik in de toekomst kunnen werpen.…

Artikel
2 min read

Digitalisering: trend or toekomst?

In het bedrijfsleven wordt veel gesproken over digitalisering, maar het is niet altijd even duidelijk of…

Artikel
7 min read

Op wetenschap gebaseerde doelen zijn de sleutel tot duurzaam ondernemen

Om te helpen bij het bestrijden van klimaatverandering, stellen veel bedrijven wetenschappelijk onderbouwde emissiereductiedoelstellingen vast. Lees meer over deze inspanningen en de impact die deze op de planeet kunnen hebben.