Evenementen
Onze evenementen zijn de kersen op de taart van je werkdag. Wij organiseren trainingen, webinars en conferenties die je niet wilt missen.
mrt 21
Een praktische blik op technologieën die inspelen op de CX Trends 2024
Online | om 10:00 uur (CET)
Zendesk begrijpt het cruciale belang van intelligente CX voor bedrijven. Ontdek waarom de leiders op het gebied van klantbeleving geloven dat organisaties die geen gebruik maken van opkomende AI-technologieën moeite zullen hebben om te overleven.
Nu aanmeldenapr 17 - apr 18
Zendesk Relate 2024 digitale keynote
17 APR en 18 APR
Sluit je bij ons aan om de visie van Zendesk op de toekomst van uitzonderlijke klant- en medewerkerervaringen te leren kennen en als eerste te horen over onze nieuwste productinnovaties die voor transformationele verandering zorgen en je voorbereiden op AI-first service.
Nu aanmeldenCX Trends 2024
Online | 11AM CET
Het zesde jaarlijkse CX Trends-rapport is uit. Nu is het tijd om hier dieper in te duiken. Tijdens dit Engels gesproken evenement gaan we dieper in op de tien trends die leiders moeten begrijpen om intelligente CX toe te passen dit jaar. Het evenement wordt in het Engels uitgezonden.
Nu bekijkenDe nieuwste release van Zendesk AI
Virtual event
Binnenkort verwacht: gloednieuwe AI-mogelijkheden. Bekijk de virtuele productpresentatie en kom meer te weten over onze nieuwe mogelijkheden op het gebied van generatieve AI en hoe deze van invloed zijn op CX, EX en gegevensbeveiliging.
Nu bekijken21
mrt
Een praktische blik op technologieën die inspelen op de CX Trends 2024
Online | om 10:00 uur (CET)
Zendesk begrijpt het cruciale belang van intelligente CX voor bedrijven. Ontdek waarom de leiders op het gebied van klantbeleving geloven dat organisaties die geen gebruik maken van opkomende AI-technologieën moeite zullen hebben om te overleven.
Nu aanmelden21
mrt
A practical look at technologies that address the CX Trends 2024
Online | 2PM CET
[Webinar in English] Zendesk understands the crucial importance of intelligent CX for businesses. Discover why leaders in customer experience believe that organizations not leveraging emerging AI technologies will struggle to survive. Join us on the 21st of March.
Nu aanmelden17
apr
Zendesk Relate 2024 digitale keynote
17 APR en 18 APR
Sluit je bij ons aan om de visie van Zendesk op de toekomst van uitzonderlijke klant- en medewerkerervaringen te leren kennen en als eerste te horen over onze nieuwste productinnovaties die voor transformationele verandering zorgen en je voorbereiden op AI-first service.
Nu aanmelden3 van de 3 evenementen worden getoond
CX Trends 2024
Online | 11AM CET
Het zesde jaarlijkse CX Trends-rapport is uit. Nu is het tijd om hier dieper in te duiken. Tijdens dit Engels gesproken evenement gaan we dieper in op de tien trends die leiders moeten begrijpen om intelligente CX toe te passen dit jaar. Het evenement wordt in het Engels uitgezonden.
Nu bekijkenOntgrendel de kracht van intelligente CX
Online
Zendesk presenteert CX Trends 2024. Dit jaar laten we zien hoe de nieuwste innovaties op het gebied van AI en andere opkomende technologieën de aandacht opeisen en hoe leiders hier al gebruik van maken.
Nu bekijkenDe nieuwste release van Zendesk AI
Virtual event
Binnenkort verwacht: gloednieuwe AI-mogelijkheden. Bekijk de virtuele productpresentatie en kom meer te weten over onze nieuwe mogelijkheden op het gebied van generatieve AI en hoe deze van invloed zijn op CX, EX en gegevensbeveiliging.
Nu bekijkenLoyaliteit en vertrouwen – niet alleen belangrijk in relaties
Online
In dit dertig minuten durende webinar Loyaliteit en vertrouwen – niet alleen belangrijk in relaties gaan we in op hoe je loyaliteit en vertrouwen opbouwt bij je klanten door te luisteren en je communicatie- en feedbackproces te verbeteren. Luister en leer!
Nu bekijkenCX Accelerator
Online
In een tijd waarin we onze veerkracht moeten tonen, helpen wij je om een CX-koploper te worden. We bespreken de spiksplinternieuwe resultaten van ons onderzoek. Leren je hoe je automatisering slim inzet, hoe je je servicemedewerkers in hun kracht kan zetten, en we laten zien hoe je klantervaringen beter op elkaar kunt laten aansluiten.
Nu bekijkenCX Trends 2022 Pan-EMEA
Online
Ga mee met onze host Prelini Udayan-Chiechi, SVP Global Field & Digital Marketing terwijl ze ons door de CX Trends voor 2022 praat, gevolgd door een boeiende paneldiscussie met Zendesk klanten Transcom, Careem en andere CX Leaders. (Evenement zal in het Engels zijn)
Nu bekijken6 van de 18 evenementen worden getoond