Zendesk vs. Salesforce
Complexiteit behoort tot het verleden
Je bedrijf verandert sneller dan ooit en klantenservice is essentieel voor succes. Laat je hierbij niet tegenhouden door de complexiteit van Salesforce. Met Zendesk kun je eenvoudig aan de behoeften van je klanten voldoen, hoe druk het ook is. Wij bieden een duidelijk pad naar succes tegen veel lagere totale kosten.
Eenvoud in plaats van complexiteit
Zendesk is kant-en-klaar te gebruiken, en zorgt dat je de groei van je bedrijf altijd bij kunt benen.
Gericht op CX-leiderschap
Onze expertise is jouw concurrentievoordeel. Wij staan je bij met onze best practices, en helpen je om je klantervaring continu te verbeteren.
Open en flexibel
Eenvoudig te integreren met de apps die je al gebruikt. Je hoeft niets uit te geven aan zaken die je niet nodig hebt.
Snelheid op elke schaal
Time-to-value op topsnelheid
Volgens Forrester implementeert 90% van onze klanten Zendesk binnen acht weken. Dat is nog eens een vliegende start! Zendesk is gemaakt voor flexibiliteit. Met kant-en-klare best practices kun je zonder onderbrekingen al je bedrijfswijzigingen doorvoeren.
“We moeten kunnen reageren op wat er in onze markt en de economie gebeurt, en op veranderingen binnen het bedrijf. Ons bedrijf voert elke zes maanden veranderingen door. Zendesk stelt ons in staat dingen meteen aan te passen en te integreren wanneer nodig.”
Dave Stott
Customer Development Manager bij Ideagen
Lees het klantverhaal20%
Verbetering van CSAT
25%
Toename in naleving van SLA's
9 weken
Implementatietijd
“We hoeven geen ticket in te dienen om iets aangepast te krijgen. We kunnen wijzigingen meteen doorvoeren. Het is enorm snel en handig.”
Andrew Jensen
Hoofd van Payment Solutions bij LendingClub
Lees het klantverhaal600
Agents
50k
Tickets per maand
9 dagen
Implementatietijd
Een betrouwbare partner
Een CX-pert waar je op kunt bouwen
Succes is onze specialiteit. We geven je alles wat je nodig hebt om je klantervaring te verbeteren met exclusieve mindshares, adviesdiensten en ons Luminaries-programma. Met Zendesk heb je vanaf dag één een partner en een community van pioniers die je proces ondersteunen.
“Zendesk is een fenomenale partner geweest en heeft aan al onze behoeften voldaan. Het is een fantastisch traject geweest waarbij we samen groeiden, opschaalden en oplossingen bedachten voor hoe we de best mogelijke klantervaring konden leveren.”
Raphael Fontes
Vice-President of Customer Operations bij Squarespace
Lees hun klantverhaal95%
CSAT
95%
Succespercentage selfservice
27%
Toename van helpcentergebruik
Open en flexibel
Je hoeft niets uit te geven aan zaken die je niet nodig hebt
Trek de cijfers maar eens na. Op de lange termijn betaal je meer voor Salesforce, omdat je een heel leger van admins moet inhuren om elke wijziging te ondersteunen. Met Zendesk is dit niet het geval. Je weet vooraf precies wat de totale kosten zijn, inclusief licenties, implementatie en doorlopend beheer.
“We zagen een grotere ROI met Zendesk in vergelijking met de andere opties. We hebben een kostenanalyse gemaakt en stelden vast dat we geld konden besparen en onze productiviteit konden verhogen met Zendesk.”
Stephanie Dorman
Senior Vicepresident van Client Services bij Mediaocean
Lees hun ROI verhaal98%
CSAT
150+
Agents
8 weken
Implementatietijd
286%
Volgens Forresters “The Total Economic Impact™ of Zendesk for Enterprise” ziet een samengestelde klant van Zendesk een totale ROI van 286% over 3 jaar met een terugverdientijd van minder dan 6 maanden.
Salesforce-integratie voor Zendesk
Lever je eersteklas techstack niet in voor een totaalbeeld van de klant. Ontdek hoe Zendesk integreert met Salesforce.