Overslaan naar belangrijkste inhoud

Op weg naar een uniforme klantenservice-ervaring

Beschikbaar on-demand

Over deze webinar

De omnichannel revolutie is hier. Elke webinar van 30 minuten in deze 3-delige serie gaat over een uniek aspect van omnichannel support, van strategie tot implementatie.
In deel 1 vertelt Ryan Nichols, General Manager van Omnichannel, over de verschuiving naar een ervaringseconomie en hoe Zendesk Suite revolutionaire veranderingen teweegbrengt in de manier waarop bedrijven een uniforme klantervaring introduceren bij al hun kanalen.
In deze webinar bespreken wij het volgende:
● Het verschil tussen multi-product en omnichannel
● De verschuiving naar een ervaringseconomie
● Hoe u zorgt voor onvergetelijke betrokkenheid tussen agenten en klanten
● Overwegingen en aanbevolen werkwijzen om aan de slag te gaan met Zendesk Suite

Vul het onderstaande formulier in om de webinar te bekijken

Door mijn persoonlijke gegevens in te dienen, geef ik Zendesk toestemming om mijn gegevens te verzamelen, te verwerken en op te slaan in overeenstemming met het Zendesk Privacybeleid.

Sprekers

Ryan Nichols,photo

Ryan Nichols,

Ryan Nichols, GM van Omnichannel bij Zendesk

Mark Bloom,photo

Mark Bloom,

Mark Bloom, directeur Product Marketing bij Zendesk