Deel 3: de belangrijkste klantenservicerapporten en hoe je die samenstelt
Beschikbaar on-demand
Over deze webinar
In de koffiepauze-webinars van Zendesk krijg je de belangrijkste tips te horen tijdens je pauze. In deze 3-delige serie vertellen onze experts je hoe je optimaal van je Zendesk-product profiteert. In deel 3 van de serie kijken we naar de belangrijkste klantenservicerapporten en hoe je die samenstelt met Explore.
Klantervaring wordt na product en prijs momenteel snel een van de meest kritische onderscheidende factoren voor bedrijven. Maar wat is ervoor nodig om als bedrijf uitmuntende klantenservice te kunnen verlenen? Om je klantenservice te optimaliseren, moet je op het juiste moment over de juiste data beschikken. Inzicht in hoe je klanten met je bedrijf omgaan en hoe je bedrijf met zijn klanten omgaat, is van cruciaal belang voor het succes van je bedrijf.
In deze webinar bespreken we de verschillende soorten klantenservicerapporten die beschikbaar zijn en laten we zien hoe je drie aangepaste rapporten kunt maken over klanttevredenheid, aangepaste velden en SLA’s. En geen zorgen, we reserveren genoeg tijd aan het einde voor vragen.
Voor het geval je ze gemist hebt, vind je deel 1 en 2 van onze serie hieronder;
Deel 1: de 5 belangrijkste tips voor een betere klantenservice
Deel 2: 7 manieren om je klanten kennis te laten maken met self-service
Sprekers
Job Dams
Senior Commercial Sales Executive, Zendesk
Martine Niermans
Customer Success Manager, Zendesk
Max van Schenkhof
Business Development Representative, Zendesk