Ontdek Zendesk Explore – Europa
Beschikbaar on-demand
Over deze webinar
Realiseert u zich wel hoeveel waardevolle gegevens er worden gegenereerd door slechts een handvol klantenservice-interacties? Van deze gegevens kan uw bedrijf veel leren over waarom klanten contact met u opnemen om hulp te vragen. En belangrijker nog, wat u kunt doen om de manier te verbeteren waarop uw bedrijf klanten helpt.
Als u op zoek bent naar manieren waarop uw bedrijf gegevens kan omzetten in acties, kijk en luister dan naar Martin Doettling, GM, Explore en Andrew Forbes, Product Marketing Manager, wanneer zij diep in ons nieuwste product duiken, Zendesk Explore – analytics voor bedrijven om de gehele klantervaring te meten en verbeteren.
Na deze webinar van 30 minuten, weet u meer over:
● Onze inzet om analyseproducten te maken s
● De waarde die Explore uw bedrijf heeft te bieden
● Belangrijke Explore-gebruiksscenario’s die voor elk serviceteam relevant zijn
● Hoe u uw eigen analytics op maat maakt in Explore
Het maakt niet uit of u een analytics-pro bent of nog maar net met rapportages begint. Deze webinar geeft u een gedegen basis om het beste uit Zendesk Explore te halen.