Overslaan naar belangrijkste inhoud

ZENDESK VOOR TELECOM

Betere klantervaringen

Het is niet langer voldoende om het snelste netwerk, de nieuwste apparaten of de meeste inhoud aan te bieden. Met Zendesk kun je niet alleen in contact komen met je klanten, je kunt ze ook de informatie leveren die ze willen en hun verwachtingen overtreffen.

Vraag een demo aan

Leiders transformeren de klantervaring

CirclesLifeVodafoneRepublicWirelessAmaysimSureUnleashed

Bied gesprekken op alle kanalen

Met Zendesk kunnen klanten contact opnemen met je bedrijf via hun favoriete kanalen. Verbeter je conversiepercentage door bij elk aanbod de juiste ervaring te creëren.

Meer informatie over onze omnichannel-oplossing
Product screen: Customer information

Doe meer met gegevens

Met Zendesk Sunshine kunnen je agents klantgegevens bekijken zoals de producten die deze gebruiken en hun favoriete content. Stel je voor dat je gepersonaliseerde support kunt bieden via elk kanaal, waarbij je altijd over de juiste klantcontext beschikt.

Ontdek Sunshine
Product screen: Chat window options

Bouw een sterke band op

Ga met je klanten om zoals met familie en vrienden. Met Sunshine Conversations kun je vanaf één plek doorlopend in contact blijven met je klanten en kunnen zij inhoud verkennen, nieuwe diensten uitproberen en hun plannen beheren.

Meer informatie over Sunshine Conversations
Product screen: Customer chat window

Optimaliseer je helpcenter

Benut de kennis en expertise van je bedrijf met een oplossing voor selfservice. Zet een helpcenter met inhoud op zodat je klanten zelf antwoorden kunnen vinden. Dankzij Zendesk Guide en Answer Bot kun je je support schalen zodat je meer tijd overhoudt voor complexe problemen.

Meer informatie over Guide en Answer Bot
Security logos

Breng iedereen op één lijn

Voor telecomproviders is het belangrijk dat alle bedrijfsprocessen naadloos op elkaar aansluiten. Geef medewerkers toegang tot de juiste informatie en tot systemen waarmee ze klanten de beste ervaringen kunnen bieden. Met Zendesk kun je eenvoudig nieuwe toepassingen toevoegen, samenwerking bevorderen en workflows in je bedrijf integreren.

Hoe we interne teams ondersteunen
Product screen: Suggested Articles

Ontdek wat je met Zendesk kunt doen

Vraag een demo aan
Logo: Circles.Life

Boor nieuwe markten aan

“Dankzij Zendesk kunnen we in nieuwe markten actief worden in slechts enkele weken of maanden, in plaats van jaren.” “We doen alles digitaal, van onze klantcontactpunten en onboarding tot de manier waarop we met onze klanten omgaan en ze hun abonnementen laten beheren via de mobiele app.”

Megan Yulga

Marketing Manager bij Circles.Life

Lees verder
Logo: Vodafone

Verdeel het werk

“Onze werknemers vinden Zendesk Support geweldig, want dankzij de geautomatiseerde antwoorden kunnen ze erop vertrouwen dat hun problemen worden aangepakt”, aldus Bedelis. “Onze agents werken er ook graag mee, omdat het de perfecte balans biedt tussen eenvoud en kracht.”

David Bedelis

Learning Technologies Specialist bij Vodafone Hutchison Australia

Lees verder

Integraties bevorderen efficiëntie en samenwerking