Overslaan naar belangrijkste inhoud

Ales op één plek

Talk Partner Edition is de zakelijke alles-in-één-oplossing voor contactcenters.

Geïntegreerde spraaksoftware

Je eigen inbreng

Kies de callcentersoftware die bij je past en integreer deze met Zendesk. Zo kun je de beste klantervaring bieden via al je kanalen, ongeacht hoe geavanceerd je telefonische support is.

Eén werkruimte voor alle kanalen

De juiste plaats, de juiste tijd

Bied je agents de context die ze nodig hebben om elke oproep af te handelen met de tools waar ze al bekend mee zijn. Voeg een oproepconsole aan Zendesk toe, zodat je agents support via spraak kunnen bieden vanuit de werkruimte waarin ze ook alle andere kanalen beheren.

Vooraf gebouwde integraties

Plug and play

Ga snel aan de slag met de meer dan 130 vooraf gebouwde telefonie-integraties die je rechtstreeks als plug-in in Zendesk kunt installeren. En om het nog gemakkelijker te maken, bieden we je een overzicht van onze aanbevolen telefoniepartners.

l10n-variant-swap-1-h2__0

Logo: aircall

CTI-toolkit

Kijk onder de motorkap

Integreer je eigen callcenteroplossing met de krachtige CTI-toolkit (Computer Telephony Integration) van Zendesk en op JSON (JavaScript Object Notation) gebaseerde API’s.

Shopify
“Een van de grootste voordelen is dat alles gecentraliseerd is. Agents raadplegen één bron en zien daar de hele geschiedenis van een klant, in plaats van dat ze hiervoor op drie verschillende plekken moeten kijken. Door alles samen te voegen, kunnen we onze productiviteit en prestaties verbeteren.”

Joe Wang

Director of Customer Experience bij Upwork

Zeg wat je klanten willen horen