Geïntegreerde spraaksoftware
Blijf aan de lijn
Praat rechtstreeks met klanten en lever oplossingen op maat voor complexe problemen
Dit is Zendesk Talk
Zeg het voort
Zelfs in het tijdperk van e-mails, sms'jes en privéberichten is een gesprek van mens tot mens soms de snelste manier om een probleem op te lossen. Onze geïntegreerde callcenter software synchroniseert met alle andere kanalen en laat supportmedewerkers direct alle klantinformatie zien. Dat klinkt goed.
Basiskenmerken
Krijg de informatie
Beantwoord oproepen onmiddellijk met een cloudgebaseerde spraakoplossing waarmee je direct aan de slag kunt.
Oproepen routeren en in de wachtrij plaatsen
Altijd bereikbaar
Zorg ervoor dat bellers altijd de juiste supportmedewerker op het juiste moment aan de lijn krijgen, dankzij IVR-routering (Interactieve Voice Response), groepsroutering, overloop en routering na kantooruren. Stel de maximale wachtrijgrootte en wachttijd in en bied bellers aan om te worden teruggebeld, in plaats van ze in de wachtstand te zetten.
Controleren en rapporteren
Houd een oogje in het zeil
Meet en verbeter je telefonische support met realtime statistieken. Met kanaaloverschrijdeinde rapporten kun je je prestaties vergelijken uit messaging, e-mails, chatgesprekken en andere soorten gesprekken. Controleer gesprekken en neem ze op om de kwaliteit te waarborgen, zonder dat dit ten koste gaat van de privacy van de klant.
"We zorgen er echt voor dat we mensen op het juiste moment op de juiste plaats hebben en dat onze klanten zo snel mogelijk contact met iemand krijgen die hun vragen beantwoordt."
Katie Rogers
Senior Director of Customer Experience bij Harry's
50%
minder afgebroken gesprekken
80%
van de oproepen binnen 60 seconden of minder beantwoord