Spraak voor het AI-tijdperk
Verbeter je spraaksupport met AI
Alleen Zendesk voice biedt menselijke verbinding ondersteund met AI. Lever persoonlijkere, hoogwaardige klantervaringen op schaal tijdens elk gesprek, van begin tot eind.
Voordelen
Echte menselijke verbinding met AI-gedreven precisie
Beheer gesprekken op één plek
Stuur en routeer gesprekken in dezelfde workspace als je andere kanalen en beschik over de volledige context bij elke interactie.
Handel gesprekken af met automatisering
Bied non-stop spraaksupport en los 50% van de klantinteracties op met AI-agents voor spraak.
Gebruik AI om gesprekken sneller af te ronden
Laat supportmedewerkers nauwkeurig antwoord geven dankzij snelle inzichten en zorg dat ze minder tijd kwijt zijn aan transcripties en samenvattingen na gesprekken.
Monitor de kwaliteit en geef je CSAT een boost
Volg alle gesprekken om prestatietrends te identificeren en erop te reageren, zodat interacties op een hoog niveau blijven.
Functies
AI geïntegreerd in elke fase van het gesprek
Wijs AI-agents toe om oproepen te beantwoorden. Door natuurlijke, aanpasbare taal te gebruiken om klanten te ondersteunen, kunnen AI-agents ingewikkelde interacties oplossen en klanten indien nodig doorverwijzen naar een supportmedewerker.
Ontdek AI-agentsReferentie
94%
Tickets die met 1 contact worden opgelost
96%
CSAT
“We hebben de afrondingstijd na elk telefoongesprek verkort van drie minuten naar slechts één minuut.”
Tim Kyse
Vice President of Customer Experience
Ingebouwde spraakfunctionaliteit - gemakkelijk te gebruiken en op te schalen
Help klanten sneller met routering op basis van IVR, groepen, prioriteit en overloop, en routering na sluitingstijd. Stel de maximale wachtrijgrootte en wachttijd in en bied bellers aan om te worden teruggebeld, in plaats van ze in de wachtstand te zetten.