Deel 2:
7 manieren om je klanten kennis te laten maken met self-service
Beschikbaar on-demand
Over deze webinar
In de koffiepauze-webinars van Zendesk krijg je de belangrijkste tips te horen tijdens je pauze. In deze 3-delige serie vertellen onze experts je hoe je optimaal van je Zendesk-product profiteert. In deel 2 van de serie kijken we naar 7 manieren om je klanten kennis te laten maken met self-service.
Naarmate het aantal klanten en je bedrijf groeit, krijg je te maken met een nieuwe uitdaging: hoe je je support opschaalt. Een van de beste manieren om op te schalen, is om je klanten in de gelegenheid te stellen zelf naar informatie te zoeken en artikelen met oplossingen te raadplegen, voordat ze een ticket indienen. In deze webinar van 30 minuten leer je hoe:
je het gebruik van self-service stimuleert door een effectieve kennisbank op te zetten en je community hierbij te betrekken
je Helpcenter aanpast, zodat dit beter aansluit op je producten
je klanten (en agenten) gebruik laat maken van self-service als hun eerste methode om een oplossing voor een probleem te vinden
Registreer je voor deel 2 en ontdek de 7 manieren om je klanten kennis te laten maken met self-service en hoe je je supportteam uiteindelijk wat extra tijd voor andere taken te geven.
Binnenkort komt deel 3 van onze webinarserie uit: ‘De belangrijkste klantenservicerapporten en hoe je die samenstelt’.
Sprekers
Rosa Pham
Senior Commercial Account Executive, Zendesk
Gilles Herweijer
SMB Account Executive, Zendesk