Swapfiets: succesvol opschalen met WhatsApp
Available on-demand
Over deze webinar
Stilstaan is geen optie voor Swapfiets. ‘s Werelds grootste fietsabonnementservice ging van start in 2015 met 3500 klanten die een exponentiële groei maakte in 2019 toen zij hun klantenbestand zagen stijgen tot maar liefst 150 000 klanten. De sleutel tot succes kom je te weten in deze webinar waar Peter Voor de Wind (Global Customer Service Manager, Swapfiets), Andre Hoekstra (Senior Account Executive, Zendesk) en Marco Fodde (Senior Solutions Consultant, Zendesk) dieper in gaan op de integratie van WhatsApp met Zendesk bij Swapfiets.
In deze webinar kom je het volgende te weten:
Het verhaal van Swapfiets
De toenemende focus op selfservice
De integratie van WhatsApp met Zendesk
Nieuwe functies binnen WhatsApp, zoals een automatisch antwoord, live notificaties en een ‘contacteer ons’ knop
Sprekers
Peter Voor de Wind
Global Customer Service Manager
Andre Hoekstra
Senior Account Executive
Marco Fodde
Senior Solutions Consultant