Plannen en prijzen
Stel je eigen plan samen
Stroomlijn ondersteuning met ons best-in-class ticketingsysteem voor het beheren van e-mails. Aanpassen met uitbreidingen, zoals live chat en messaging, helpcenter en spraak.
Support Team
Zorg voor snellere ondersteuning door problemen van klanten op één plek samen te brengen met gesprekshistorie en kant-en-klare rapportage.
€19
per agent/maand, jaarlijks gefactureerd
Support Professional
Verbeter de klanttevredenheid met geautomatiseerde feedback van klanten en interne benchmarks voor klantenservice.
€55
per agent/maand, jaarlijks gefactureerd
Support Enterprise
Schaal ondersteuning met gemak en optimaliseer de workflows van supportmedewerkers met ticketroutering op basis van vaardigheden en aangepaste rollen en machtigingen.
€115
per agent/maand, jaarlijks gefactureerd
Geavanceerde AI
€50per agent/maand, jaarlijks gefactureerd
Geavanceerde AI die veelvoorkomende problemen van klanten direct begrijpt, tickets routeert en je teams proactieve inzichten en suggesties geeft waarmee ze snel actie kunnen ondernemen, op consistente wijze in je hele team. Je krijgt de beschikking over AI-tools waarmee je workflows kunt optimaliseren, een AI-gedreven copilot waarmee supportmedewerkers sneller problemen kunnen oplossen en tools waarmee je je kennisbank eenvoudig kunt opschalen.
Geavanceerde AI is beschikbaar in alle pakketten vanaf Professional.
Zendesk Workforce Management
€25 per agent/maand, jaarlijks gefactureerd
Voor organisaties die teams beheren in Zendesk is Workforce Management (WFM) de ideale planningsoplossing, zodat je kunt voldoen aan door AI-voorspelde behoeften en uitgebreide historische en real-time rapportages kunt opvragen over teamprestaties en capaciteit.
Beschikbaar voor alle Zendesk-pakketten.
Zendesk Quality Assurance
€35 per agent/maand, jaarlijks gefactureerd
Automatisch alle gesprekken analyseren en een score toekennen voor alle menselijke supportmedewerkers en AI-agents, BPO’s, kanalen en talen. AI detecteert problemen, kennisgaten en coachingkansen om de dienstverlening te verbeteren.
Beschikbaar voor alle Zendesk-pakketten.
Zendesk Workforce Engagement-bundel
€50 per agent/maand
Maak gebruik van de kracht van Zendesk Workforce Management en Zendesk Quality Assurance tegen een gereduceerd bundeltarief en laat je team superieure CX leveren.
Geavanceerde gegevensbescherming en -privacy
€50per agent/maand, jaarlijks gefactureerd
Ondersteun je verplichtingen op het gebied van naleving en je beveiligingsbeleid met een extra laag bescherming en privacy.
Bepaalde functies zijn nog niet beschikbaar. Alle functies zullen eind 2024 beschikbaar zijn of EAP. Neem contact op met sales voor meer informatie.
Plannen vergelijken
Type plan | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
*24/7 support alleen in het Engels. 8.00 uur tot 17.00 uur plaatselijke kantooruren van de klant voor aangegeven talen.
Ontdek Zendesk Suite
Bied gesprekservaringen op elk kanaal met een complete serviceoplossing die gemakkelijk in gebruik is en op elke schaal werkt.
Zie de Zendesk Suite-plannenProbeer de volledige Zendesk-ervaring
Ontdek hoe je bedrijf met meer klanten in contact kan komen, en op meer plaatsen.
Gratis Suite-proefperiode