Speciaal voor jou ontworpen
Een workspace voor agents waarin gesprekken centraal staan
Alles op zijn plek
Zendesk is in de eerste plaats bedoeld voor agents, wat betekent dat Workspace voor agents speciaal voor hen is ontworpen. Agents willen immers gewoon naadloze support bieden, zonder tussen dashboards te wisselen en klanten informatie te laten herhalen. Met de juiste tools en gegevens kunnen agents via elk kanaal relevante, persoonlijke gesprekken voeren.
Blijf gefocust
Houd updates van gesprekken bij
Ontvang live updates over inkomende berichten en reageer in realtime via e-mail, chat, telefoon en berichten. Zie wanneer een klant een reactie op een chatbericht typt of wanneer er een nieuw WhatsApp-bericht binnenkomt. Blijf vanaf één plek op de hoogte van alle gesprekken die je in CC volgt.
Rond gesprekken bliksemsnel af
Superkrachtige aanpassingen
Pas je workspace eenvoudig aan de unieke workflows van je klantenservicemedewerkers aan door de lay-out aan te passen via slepen en neerzetten. Haal belangrijke context of apps dynamisch uit de zijbalk zodat je kunt werken zoals je wilt. Voeg honderden apps toe uit de Zendesk App Marketplace en laat klantenservicemedewerkers hun favoriete apps vastzetten, zodat ze problemen sneller en met minder klikken kunnen oplossen.
Workspace voor agents in actie
Persoonlijke contacten opbouwen via video
Hun uitdaging
Dankzij BombBomb kunnen meer dan 30.000 klanten elkaar ontmoeten via video. Met een eenvoudige Chrome-extensie of een app voor mobiele apparaten kunnen klanten van BombBomb binnen enkele seconden videomails opnemen en verzenden. BombBomb maakt voor de support van zijn klanten gebruik van diverse kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en social media. Het bedrijf merkte echter dat zijn agents minder effectief werden, want het beheer van al deze kanalen bleek zeer uitdagend.
Onze oplossing
Het team stapte over op Zendesk Suite, waarin agents gebruik kunnen maken van de vernieuwde Workspace voor agents. Nu werken ze op alle kanalen met één set tools en processen. En nu agents relevante klantendata, apps en ticketvelden kunnen oproepen, kunnen ze sneller op klanten reageren via de populairste kanalen: chat en e-mail. Agents kunnen nu via een centrale plek op inkomende chatberichten reageren en later via e-mail of telefoon het gesprek afronden. Grote veranderingen bij BombBomb.
“Onze klanten nemen contact met ons op via verschillende kanalen, waaronder e-mail, chat en telefoon. We willen ervoor zorgen dat ze ons altijd kunnen bereiken via hun favoriete kanaal. Dankzij Workspace voor agents zijn we in staat om deze kanalen samen te brengen op één plek, zodat ons supportteam contextuele, persoonlijke ervaringen kan bieden. Zo hebben we uiteindelijk onze CSAT kunnen verhogen naar 98%.”
Jonathan Bolton
SVP of Operations