Beheer van werknemersbetrokkenheid
Krachtige acties voor krachtige teams
Dankzij AI-gedreven beheer van werknemersbetrokkenheid blijft je team soepel draaien. Zo houd je je supportmedewerkers en klanten tevreden.
Voordelen
Verbeter de algehele kwaliteit van je support
Inspireer productiviteit
Dankzij automatische prognoses, planning en monitoring kun je je team nauwkeurig aansturen. Verminder inefficiënties, waardoor je hele organisatie tijd en geld bespaart.
Beschik eenvoudig over informatie
Met Zendesk krijg je inzichten, zoals naleving van de planning en oplossingstijden, die precies laten zien hoe je team presteert. Gebruik de bevindingen om serviceproblemen te voorkomen.
Zorg voor uitmuntende CX
Zorg ervoor dat elk gesprek waardevol is. 100% van de interacties, inclusief die van supportmedewerkers, wordt geëvalueerd en er wordt automatisch aangegeven op welke gebieden coaching nodig is, want transparantie schept vertrouwen.
Oplossingen
Personeelsbeheer
Bekijk het complete beeld
Dankzij personeelsbeheer van Zendesk worden AI-gedreven prognoses en planningen plus realtime prestatierapporten zeer eenvoudig. Admins krijgen meer zichtbaarheid en begrijpen beter hoe ze supportmedewerkers kunnen inzetten.
Kwaliteitsborging (voorheen klaus)
Leer van elk gesprek
Met behulp van AI houden we 100% van alle interacties in alle talen, op alle kanalen, en voor alle BPO’s en supportmedewerkers bij. Zo ontdekken we eventuele tekortkomingen en problemen, zodat je je support meteen kunt verbeteren.