Doorsturen naar telefoon
Met onze optionele doorschakelfuncties kunnen agents oproepen aannemen op hun mobiele of vaste telefoon.
Sta klaar voor je klanten, waar je ook bent
Laatst gewijzigd 11 mei 2023
Als je agent niet achter zijn of haar bureau zit, wil dat niet zeggen dat je je klanten moet laten hangen. Of ze nu op een evenement of onderweg zijn, of je gewoon meer agents nodig hebt op een drukke dag, met Zendesk kun je gesprekken eenvoudig doorschakelen naar een andere telefoon. Zo kunnen je agents geweldige klantenservice leveren waar ze ook zijn.
Groepsroutering
Schakel gesprekken door naar de juiste groepen in Zendesk, zodat klanten altijd met de juiste agent in contact komen.
Next-level voicemail
Klanten kunnen een voicemail inspreken die automatisch worden omgezet in een ticket (en eventueel een transcript).
Geef klanten de hulp die ze nodig hebben
Zendesk bevat IVR-software, waardoor klanten gemakkelijk met de juiste mensen in contact kunnen komen en zelfs selfservice kunnen gebruiken.
Krijg toegang tot meer kennis
Ontdek meer over de wereld van telefonische supportsoftware en callcenters.