Best practices voor SaaS-klantenservice
SaaS-klantenservice levert on-demand oplossingen
Niemand heeft wat aan een rommelige en onoverzichtelijke werkplek. Het kan frustrerend zijn om de juiste tools voor je project te vinden, zeker wanneer deze verspreid zijn over je werkplek. Wanneer je toegang hebt tot alle relevante data en activiteiten in één enkele interface, is het voor teams gemakkelijker om klantgesprekken te volgen en verder te gaan waar het gesprek was gebleven.
Met Zendesk heb je alles wat je nodig hebt voor betere klantgesprekken op één plek.
Wat je moet weten over SaaS-klantenservice
Een nieuw rapport van Gartner meldt: “In 2019... zal meer dan 85% van de nieuwe verpakte klantenservice- en supportsoftware worden geleverd in een cloud-gebaseerd model. Software as a service (SaaS) zal naar voren komen als een essentiële keuzefactor voor klantencenters die customer relationship management (CRM) hanteren.”
Wist je dat?
Customer relationship management (CRM) is essentieel voor je bedrijfsmodel. Zendesk Support brengt al je klantgegevens samen op één plek. Alles wat je nodig hebt bevindt zich op dezelfde locatie, zodat de communicatie tussen je bedrijf en je klanten efficiënt, relevant en persoonlijk blijft.
-
Menselijke klantenservice. Bouw klantvertrouwen op door snelle, persoonlijke ondersteuning te bieden op hun favoriete kanalen. -
Productieve agents. Bereid agents voor op succes met effectieve tools voor samenwerking, gegevensverzameling en automatisering. -
Tevreden klanten dankzij selfservice. Geef klanten 24/7 support met eenvoudige toegang tot de antwoorden die ze nodig hebben, waar ze ook zijn.
Wil je hier meer over lezen?
We hebben nog veel meer handige informatie voor je. Ontdek meer over de wereld van best practices voor SaaS-klantenservice.