Overslaan naar belangrijkste inhoud

Software voor incidentbeheer

Los klachten op in een handomdraai

tier-subheading

Laatst gewijzigd 5 mei 2023

In het huidige klantgerichte klimaat kan het lastig zijn om tijdig te reageren op elke binnenkomende klacht of incident.



Heeft je servicedesk te maken met terugkerende incidenten die zich regelmatig voordoen? De Zendesk-software voor incidentbeheer biedt een systeem voor je servicedesk die de workflow automatiseert.

Zorg voor tevreden klanten

De relatie van een klant of gebruiker met een organisatie wordt bepaald door de manier waarop het bedrijf reageert op hun vragen. Geef je écht om je klanten? Klanten kunnen zich identificeren met een goede winkelervaring, en als je hun problemen opvolgt en snel oplost, zorg je voor tevreden shoppers.

Wist je dat?

Als klanten bij de aankoop van een product problemen ondervinden met de verwerking van hun kredietkaart op je website, dan melden ze dit incident bij je servicedesk. Maar met de Zendesk-software voor incidentbeheer koppel je als support agent de incidenten aan een "probleemticket", in plaats van elk ticket afzonderlijk te behandelen. Door het probleemticket op te lossen, beantwoord je tegelijk alle dezelfde vragen van klanten. Het proces om problemen op te lossen wordt dus ineens een stuk eenvoudiger en overzichtelijker.

Een tijdige oplossing

Software voor incidentbeheer brengt mensen, processen en technologie samen met zijn ITIL-toepassingsbeheerfunctie. Hierdoor kunnen incidenten systematisch worden opgespoord en afgehandeld. Deze integratieoplossing, compleet met een eigen kennisbank, identificeert het probleem en zorgt ervoor dat de onderliggende oorzaak van elk klantverzoek snel wordt opgelost. Ontevreden klanten worden weer tevreden en loyale klanten zodra hun probleem is opgelost.



Beheer je servicedesk efficiënt met Zendesk:


  • Beheer probleem- en incidenttickets en handel klachten snel af

  • Software voor incidentbeheer verzekert klanttevredenheid voor toekomstige aankopen of service

  • IT-servicebeheer (ITSM) biedt je een plan voor het ontwerpen, leveren en controleren van IT-diensten voor klanten

Vergroot je bereik

Voorkom dat je klanten verliest. Bouw een platform met Zendesk dat je klanten een geweldige ervaring geeft, zodat ze keer op keer zaken met je blijven doen.

Ontdek welk Zendesk-pakket het beste bij je past.