Geïntegreerd ticketsysteem
Klantenservice op de juiste manier
Een krachtig en gemakkelijk systeem om supporttickets van klanten te volgen, prioriteiten toe te kennen en op te lossen
Bekend als Zendesk Support
De kern van je klantenservice
Een volledig geïntegreerd ticketsysteem is de eerste stap op weg naar een uitmuntende klantervaring. Een centrale hub voor alle vragen, verzoeken en opmerkingen van klanten. Bovendien geeft het product je een volledig beeld van iedere klant, zodat je de juiste support kunt bieden.
Zorg voor tevreden klanten
Raak nooit een aanvraag kwijt
Of klanten nu contact opnemen via e-mail, chat, telefoon, via het web, mobiele apparaten of social media, van elke inkomende communicatie wordt een ticket gemaakt dat in de wachtrij wordt geplaatst. Klanten krijgen een melding dat je supportteam de aanvraag heeft ontvangen en dat hulp onderweg is. Ondertussen zorgen robuuste tools zoals routering, CSAT-beoordelingen, tijdregistratie, service level agreements en meer ervoor dat je agenten niets missen.
Beheer alle interacties op één plaats
Een werkplek die tevredenheid stimuleert
Verhoog de tevredenheid en productiviteit van je medewerkers. Bied agenten de mogelijkheid om support via meerdere kanalen te beheren, en de vrijheid om samen te werken zonder tussen tabbladen of browsers te hoeven wisselen.
Laat alles soepel verlopen
Integratie binnen enkele minuten
Met onze kant-en-klare apps kunnen beheerders apps zonder code in andere bedrijfssystemen integreren.
Optimaliseer je bedrijfsactiviteiten
Krijg inzicht in de prestaties met kant-en-klare dashboards of ga dieper met aangepaste rapporten. Identificeer wat klanten nodig hebben en hoe je efficiënter kunt werken.
Aanpasbaar aan je werkwijze
Of je behoeften nu minimaal of complex zijn, Zendesk biedt de flexibiliteit om aangepaste integraties te bouwen en workflows te configureren.
“Het concept van een gedeeld ticketsysteem is waardevol voor elk onderdeel van een supportorganisatie. We kunnen alle Zendesk-gegevens in onze interne database opnemen. Bovendien kunnen we een buitengewoon levendig beeld van de customer journey creëren. Zendesk biedt een uitgebreide verzameling integraties en aanpassingsmogelijkheden."
Jeremy Flanagan
Customer Ops Project Lead of Tools bij Instacart
90%
klanttevredenheid
175.000+
tickets per maand
20.000
e-mailcontacten per week