Zendesk-documentatie
Zendesk is een krachtig support-platform. Je zult versteld staan van wat je ermee kunt doen. Raadpleeg onze documentatie en leerzame informatie en ontdek hoe u Zendesk kunt gebruiken, van de basisbeginselen tot geavanceerde functies.
Woordenlijst
De Zendesk-woordenlijst is een mooi startpunt. Je leert snel de belangrijkste begrippen en terminologie die je elke dag in Zendesk gebruikt.
Aan de slag
De Aan de slag-zelfstudies begeleiden je stap voor stap bij het instellen van Zendesk. Ze leggen tevens de basis voor veel van de essentiële helpdesktaken.
Gids voor agenten
In De Gids voor Agents worden alle functies beschreven waarmee agents in Zendesk te maken krijgen om met eindgebruikers om te gaan, weergaven en macro's te maken en tickets te beheren en op te lossen.
Gids voor administrators
In de Administrator Guide vind je alle informatie over het gebruik van Zendesk. Hierin worden de functies uitgelegd, de workflows en hoe u support met Zendesk beheert.
Naslagwerken en handleidingen over Rest API v2 en App Framework
Voor onze technische gebruikers levert Zendesk alle documentatie die je nodig hebt om met de functionaliteit van Zendesk te integreren en dit uit te breiden.
Buiten gebruik gestelde gidsen voor ontwikkelaars
- Zendesk REST API v1-referentie (verouderd) (PDF)
- Enkelvoudige aanmelding instellen met Zendesk Remote Authentication (verouderd) (PDF)
Webinars
Neem samen met andere klanten deel aan livedemonstraties waarin de talloze functies en tools worden uitgelegd om je supportworkflow met Zendesk te beheren. Kunt u geen live demo bijwonen? Registreer je voor een demo op een later tijdstip of bekijk hier onze on-demand demo's.
'Practical Zendesk Administration' van Stafford Vaughan
In deze praktische gids geeft auteur Stafford Vaughan de meest uitgebreide reeks best practices om Zendesk in te stellen en te gebruiken, gebaseerd op vele jaren ervaring in het trainen van bedrijven in hoe zij hun eigen Zendesk-supportoplossing lanceren. Beschikbaar bij Amazon.