Klantenservice voor de luchtvaart naar een hoger niveau tillen
Met Zendesk kun je passagiers helpen omgaan met vertragingen, annuleringen en andere reisperikelen, via alle relevante kanalen. Bied je klanten een eersteklas supportervaring en zorg ervoor dat ze altijd een snelle, persoonlijke en efficiënte service ontvangen.
Bied net als deze wereldwijde luchtvaartmaatschappijen een uitmuntende klantenservice
Zo helpt Zendesk de luchtvaart
Gemaakt voor grote ondernemingen
Upgrade naar business class en bied uitmuntende klantervaringen met Zendesk. Met Zendesk kun je kosten besparen en een betere ROI realiseren voor optimale totale eigendomskosten. Optimaliseer je wereldwijde supportactiviteiten en pas je snel aan de veranderende verwachtingen van je klanten aan. Met onze bibliotheek van meer dan 1200 apps en integraties kun je je alledaagse systemen met één klik toevoegen, en met onze uitgebreide set API's kun je oplossingen uitbreiden en aanpassen. Bovendien kun je met onze open, flexibele architectuur je teams en technologie afstemmen op wat het belangrijkst is: je klanten.
24/7 support
Klanten willen je altijd kunnen bereiken, of ze nu aan het boeken zijn of aankomen op hun eindbestemming. Ga verder dan e-mail en bied klanten een probleemloze omnichannelervaring aan. Met Zendesk kun je je passagiers soepel support bieden via al hun favoriete kanalen. Beheer en gebruik zonder onderbreking e-mail, live chat, messaging, social media en telefoon. Alle kanalen komen centraal samen in de Workspace voor agents, wat extra gemak oplevert voor jou en je passagiers. Optimaliseer je responstijd met chatbots, automatiseringen en selfservice voor terugkerende vragen over ticketrestituties, verloren bagage en meer. Je kunt je klanten zelfs proactief ondersteunen door ze op het juiste moment de juiste info aan te leveren.
Personaliseer de klantervaring
Met Zendesk kun je gemakkelijk een langdurige band met je klanten opbouwen. Bied waardevolle, flexibele en contextueel relevante gesprekken op al je kanalen, zodat je klanten nooit in herhaling hoeven te vallen. Dankzij volledige passagiersprofielen kun je je klanten beter begrijpen. Met Zendesk kun je alle data (zoals factureringsgegevens, passagiersvoorkeuren en reisgeschiedenis) uit je hele bedrijf samenbrengen. Hoe meer je immers weet over je passagiers, hoe beter je weet wat ze precies willen en ervoor kunt zorgen dat ze er altijd voor kiezen om met jou te vliegen.
Behandel je werknemers als eersteklas passagiers
Ook werknemers willen dat problemen worden opgelost en vragen worden beantwoord op een persoonlijke manier zonder daar veel moeite voor te hoeven doen. Wij maken het gemakkelijk om grote hoeveelheden aanvragen van werknemers te beheren, processen te stroomlijnen en dienstverlening en reacties te standaardiseren, zodat je personeel tevreden blijft.
The sky's the limit
Een goede klantenservice is een serieuze zaak. Of je nu een gevestigde luchtvaartmaatschappij runt of nog maar net begint met opschalen, een goede klantenservice is essentieel om nieuwe klanten aan te trekken, je retentie te verbeteren en de sales onder je bestaande klantenbestand te verhogen. Lever uitmuntende klantervaringen met Zendesk.