Waardevolle live chat
Met Zendesk live-analyse krijgen teams inzicht in chats en de activiteiten van agents, zodat ze hun support via chat kunnen verbeteren.
Word efficiënter met live chat-analyse
Volg de metrics van agents over een langere periode en bekijk de impact van wachttijden en gemiste chats. Gebruik de metrics om te anticiperen op de behoeften van klanten, de tevredenheid te verhogen en de efficiëntie van je team te verbeteren. Meer informatie.
Monitor in realtime
Beheer je support door metrics in real time te monitoren. Bekijk bruikbare gegevens over het chatvolume, de bezoekerservaring en de prestaties van agents.
Houd een geschiedenis bij
Houd alle chatgesprekken uit het verleden bij en doorzoek ze op datum, afdeling, agent, bezoeker of zelfs specifieke tags. Meer informatie.
Volg salesconversies via chat
Met conversietracking kun je de positieve impact van chats op je bedrijfsresultaten meten, of het nu gaat om aankopen of het inschrijven voor producten. Deze gegevens kun je gebruiken om de conversietrechter van je website te optimaliseren en goed presterende agents te belonen. Meer informatie.
Creëer aangepaste rapporten
Creëer aangepaste rapporten en dashboards op basis van relevante live chat-metrics en krijg beter inzicht in de prestaties van al je supportkanalen. Meer informatie.
Maak gebruik van meer kennis
Til je klantenservice naar een hoger niveau met live chat en messaging. Meer informatie over de eindeloze mogelijkheden met Zendesk.