Kennismanagementsystemen
Wat is een kennismanagementsysteem?
Kort gezegd is een effectief kennismanagementsysteem een krachtig hulpmiddel waarmee je waardevolle organisatorische content kunt verzamelen, opslaan, bijwerken en opzoeken. Dit is goed voor zowel het bedrijf als je klanten.
Een kijkje achter de schermen bij kennismanagementsystemen
Zendesk maakt gebruik van technologie om jouw bedrijf institutionele kennis en informatie te helpen verzamelen en in te zetten. En onze kennisbanksoftware werkt uitstekend samen met ons ticketsysteem, dat zich vertaalt naar een betere selfservice-ervaring en efficiëntere agents.
Wist je dat?
Als een effectief kennismanagementsysteem, doet de Zendesk-kennisbank het volgende:
- Structureert content - gebruik het geavanceerde taggingsysteem om artikelen te segmenteren en te analyseren voor eenvoudige sortering
- Biedt toegang tot verwijderde content in archieven
- Geeft je de mogelijkheid om eerdere bewerkingen van content te bekijken
- Laat jou het publiek voor je content kiezen - kies ervoor om de informatie openbaar te maken, of er registratie vereist is of dat alleen agents de content mogen bekijken
Daarnaast helpt Zendesk om je infomatie aantrekkelijker te maken voor klanten met een aanpasbaar helpcenter.
Volgende stappen
Kijk hoe je Zendesks kennismanagementsoftware kunt gebruiken om processen te stroomlijnen en meer informatie en bronnen beschikbaar kunt maken. Je klanten, en je agents, zullen je dankbaar zijn.
Profiteer van nog meer kennis
Het opzetten van kennisbeheer is net als het bouwen van een helpcenter voor je klanten. Sla twee vliegen in één klap en ontdek hoe je beide kunt doen.