AI copilot
Geef je supportmedewerkers snelle, AI-gedreven tools waarmee ze eenvoudig persoonlijkere service kunnen bieden. Ontdek de meest complete CX-oplossing voor het AI-tijdperk.
Wat is een AI copilot?
Laatst gewijzigd 17 december 2024
Een AI copilot is een AI-gedreven assistent die de productiviteit van gebruikers verhoogt door taken te automatiseren, intelligente suggesties te doen en realtime inzichten te verschaffen. Copilots werken achter de schermen en hebben interactie met supportmedewerkers, terwijl bots klantgericht zijn en rechtstreeks contact hebben met eindgebruikers. Onze agent copilot is een revolutionaire tool die AI gebruikt zodat supportmedewerkers sneller, nauwkeuriger en persoonlijker support kunnen bieden. Hierdoor wordt zowel de efficiëntie als de klanttevredenheid verhoogd.
Verbeter de prestaties van je supportmedewerkers met onze toonaangevende AI copilot voor CX
AI copilots zijn niet te vergelijken met de simpele paperclip-bot die vroeger je grammatica controleerde. Deze intelligente AI-assistenten zijn ontworpen om mensen te ondersteunen met realtime inzichten, supportmedewerkers te begeleiden bij interacties, taken te automatiseren en autonoom problemen op te lossen. Maar niet alle copilots zijn even goed. Lees verder en ontdek waarom de agent copilot van Zendesk de ultieme oplossing is voor klantenserviceteams.
Speciaal ontwikkelde AI
Zendesk agent copilot is ontworpen om de unieke uitdagingen waar supportmedewerkers mee te maken krijgen aan te pakken. In tegenstelling tot tools die de workflow verstoren, kan onze AI naadloos in de workspace van supportmedewerkers geïntegreerd worden, waardoor klantinteracties gestroomlijnd worden en de ervaring voor zowel supportmedewerkers als klanten soepeler verloopt.
Proactieve en contextueel relevante assistentie
Onze agent copilot voorspelt de behoeften van klanten. Onze AI stelt supportmedewerkers proactief reacties en acties voor op basis van de vraag van de klant.
De tool geeft vrijwel in realtime suggesties die 100 procent gericht zijn op de CX-interactie, met als doel de medewerker te helpen klantproblemen efficiënt op te lossen. In plaats van alleen advies te geven, worden tickets proactief bijgewerkt en initiële antwoorden opgesteld. Zo wordt onze AI copilot een onmisbare tool voor het verbeteren van de prestaties van supportmedewerkers en het verhogen van de klanttevredenheid.
Aanpasbaar aan de procedures van je bedrijf
Copilot volgt moeiteloos de bedrijfsprocessen die door je admin zijn ingesteld en begeleidt supportmedewerkers stap voor stap door hun taken. Door reacties en acties te automatiseren die normaal gesproken handmatig moeten worden uitgevoerd, wordt de werkdruk van supportmedewerkers drastisch verlaagd en de efficiëntie verhoogd. Bespaar tijd, stroomlijn workflows en geef je supportmedewerkers de mogelijkheid zich te concentreren op wat het belangrijkst is: je klanten.
Zowel assistent als autonoom agent
Door voortdurend te leren kan de copiloot zelfstandig een groeiend aantal acties afhandelen, zoals het annuleren van bestellingen of statusupdates. Doordat de ticketwachtrij korter is, kunnen supportmedewerkers zich richten op complexere en zinvollere problemen.
Eenvoudig in te stellen voor een snelle time-to-value
Net als onze andere tools is onze agent copilot ontworpen met het oog op eenvoud, snelheid en efficiëntie, zodat er weinig training voor nodig is. Hij is eenvoudig te integreren in de workflows van supportmedewerkers en verhoogt hun productiviteit in plaats van deze te verstoren.
In tegenstelling tot andere AI-oplossingen waar uitgebreide technische kennis en instellingen voor nodig zijn, vereist copilot een minimale configuratie. Bedrijven hoeven alleen maar hun bedrijfsregels en -processen te definiëren en de copilot doet de rest.
Veelgestelde vragen
Geef supportmedewerkers meer mogelijkheden met CX-specifieke AI copilot-software
De Zendesk agent copilot is speciaal ontwikkeld om de klantervaring te verbeteren en kan perfect worden geïntegreerd in je supportactiviteiten. Dankzij het intuïtieve ontwerp is onze copilot eenvoudig te gebruiken en aan te passen, zodat je team hem snel kan afstemmen op je behoeften. Maar wat onze AI copiloot echt onderscheidt, zijn de autonome prestaties, waardoor supportmedewerkers meer tijd hebben om zich op belangrijkere zaken te richten. Zet de eerste stap naar de modernisering van je bedrijf en start vandaag nog een gratis proefperiode.
Gerelateerde guides over AI copilots
Ontdek meer manieren om AI te integreren met je systemen om de prestaties te verbeteren.