Overslaan naar belangrijkste inhoud

AI-gedreven bots

Automatiseer +80% van je klantinteracties

Zendesk AI-agents kunnen de meest geavanceerde zaken via elk kanaal afhandelen. Bied snel gepersonaliseerde support en zorg voor meer klanttevredenheid terwijl je de kosten verlaagt.

Voordelen

Maak van klantenservice je concurrentievoordeel

Ze verlenen non-stopservice

Maar wees gerust, AI agents bieden altijd en overal directe ondersteuning aan je klanten, waardoor de wachtrijen voor ticketing korter worden.

Snelle time-to-value

AI-agents zijn flexibel en werken in elke klantsituatie. Ze zijn eenvoudig in te stellen en hebben geen oppas nodig.

Klanten tevreden stellen

Geef CSAT een boost met personalisatie. AI-agents zijn intuïtief en verdiepen hun begrip om interacties nog beter te maken.

Handel naar echte inzichten

Weten hoe je het beste uit elke AI-agent haalt. Houd nauwlettend in de gaten hoe je agents presteren met dit robuuste analysepakket.

Functies

Schaal op naar +80% automatisering

Verbind je AI-agent met je kennisbank en gebruik Generatieve AI om veelgestelde vragen te beantwoorden. Verhoog de resolutie bij het eerste contact en bereik 10% automatisering.

Beoordelingen van klanten


$ 434.000

Jaarlijkse kostenbesparing

93%

CSAT

“Het was de drukste kerst ooit voor ons Digital Team en we hadden net de website gemigreerd. Doordat we op dat moment over Zendesk beschikten, konden we potentiële problemen van klanten snel identificeren en verhelpen.”

Naomi Rankin

Global CX Manager

Lees het klantverhaal

66%

Automatiseringspercentage

$ 14.000

Maandelijkse besparingen

“We hebben momenteel 81 salons en zullen dit jaar uitbreiden tot 160, zonder het aantal receptiemedewerkers te laten groeien. En met automatisering kunnen we dat doen, terwijl we veel betere CX bieden en hogere beoordelingen krijgen.”

Austin Towns

Chief Technology Officer

Lees het klantverhaal

86%

CSAT

+23%

Stijging van de productiviteit

“Uiteindelijk willen we op het punt komen dat we een holistische wereldwijde digitale customer journey hebben. Met Zendesk als basis en de verschillende apps en integraties zoals AI die daarbij horen, komen we steeds dichter bij dat doel.”

Steven Franklin

Head of Global Customer Services bij
Siemens Financial Services

Lees het klantverhaal

$ 434.000

Jaarlijkse kostenbesparing

93%

CSAT

“Het was de drukste kerst ooit voor ons Digital Team en we hadden net de website gemigreerd. Doordat we op dat moment over Zendesk beschikten, konden we potentiële problemen van klanten snel identificeren en verhelpen.”

Naomi Rankin

Global CX Manager

Lees het klantverhaal

66%

Automatiseringspercentage

$ 14.000

Maandelijkse besparingen

“We hebben momenteel 81 salons en zullen dit jaar uitbreiden tot 160, zonder het aantal receptiemedewerkers te laten groeien. En met automatisering kunnen we dat doen, terwijl we veel betere CX bieden en hogere beoordelingen krijgen.”

Austin Towns

Chief Technology Officer

Lees het klantverhaal

86%

CSAT

+23%

Stijging van de productiviteit

“Uiteindelijk willen we op het punt komen dat we een holistische wereldwijde digitale customer journey hebben. Met Zendesk als basis en de verschillende apps en integraties zoals AI die daarbij horen, komen we steeds dichter bij dat doel.”

Steven Franklin

Head of Global Customer Services bij
Siemens Financial Services

Lees het klantverhaal

$ 434.000

Jaarlijkse kostenbesparing

93%

CSAT

“Het was de drukste kerst ooit voor ons Digital Team en we hadden net de website gemigreerd. Doordat we op dat moment over Zendesk beschikten, konden we potentiële problemen van klanten snel identificeren en verhelpen.”

Naomi Rankin

Global CX Manager

Lees het klantverhaal

Veelgestelde vragen

Zendesk AI agents zijn beschikbaar voor alle Zendesk-klanten van Support- en Suite-plannen.

Aan de slag

Probeer Zendesk gratis uit