Overslaan naar belangrijkste inhoud

AI agents

Automatiseer meer dan 80% van je interacties

De AI agents van Zendesk lossen complexe problemen autonoom op, op elk kanaal. Zorg 24/7 voor snelle oplossingen, maak zowel klanten als medewerkers blij en verlaag tegelijkertijd de kosten op schaal. Je kunt er binnen enkele minuten (in plaats van pas na maanden) zonder technische expertise mee aan de slag.

Voordelen

Maak van klantenservice je concurrentievoordeel

Bied non-stop service aan

Verminder de ticketwachtrij met AI agents die je klanten en werknemers onmiddellijk support bieden. Overal, op elk moment.

Binnen enkele dagen (in plaats van maanden) mee aan de slag

Onze AI agents zijn echt eenvoudig op te zetten, te gebruiken en op te schalen. Bovendien zijn ze flexibel en kunnen ze in elke situatie worden gebruikt.

Vertrouw op elke oplossing

Houd controle met intelligente veiligheidsrelingen en een volledig overzicht. Controleer AI-oplossingen in realtime en zorg voor kwaliteit bij elke interactie.

Stel je klanten tevreden

Geef je CSAT een boost met personalisatie. AI agents zijn intuïtief en leren bij om interacties steeds beter te maken.

Functies

Schaal op naar meer dan 80% automatisering

Opties voor persona’s voor AI agents: vriendelijk, professioneel, speels en aangepast
Chat met AI agent
Klant chat met een AI agent
Paneel met inzichten van AI agents
Dashboard met inzichten van AI agents, uitgebreide details met klantinzichten

Maak gebruik van je vertrouwde kennis en begin binnen enkele minuten met automatiseren. Verbind je AI agents met je kennisbank om direct merkeigen antwoorden op FAQ’s te genereren en een automatiseringspercentage tot 30% te bereiken.

Opties voor persona’s voor AI agents: vriendelijk, professioneel, speels en aangepast

Wat onze klanten zeggen

/content/dam/zendesk/content-fragments/nl/customer-quotes/jigsaw

35%

daling van het totale aantal tickets

20%

snellere responstijd

“Onze AI-agent was in een mum van tijd operationeel en we verbeteren hem dagelijks. Ik heb er vertrouwen in dat hij klanten correcte antwoorden geeft.”

James Billett

Customer Experience Manager bij Jigsaw

Lees het klantverhaal
/content/dam/zendesk/content-fragments/nl/customer-quotes/hello-sugar

Automatiseringspercentage

van 66%

Maandelijkse

besparing van $ 14.000

“We hebben momenteel 81 salons en gaan dit jaar uitbreiden tot 160, zonder meer receptiemedewerkers aan te nemen. Dat kunnen we doen dankzij automatisering, waardoor we bovendien veel betere CX kunnen bieden en hogere beoordelingen krijgen.”

Austin Towns

Chief Technology Officer

Lees het klantverhaal
/content/dam/zendesk/content-fragments/nl/customer-quotes/motel

50%

afname in ticketvolume

9,44%

hogere CSAT

“Dankzij snelle oplossingen, zoals antwoorden van AI agents, kunnen onze supportmedewerkers meer tijd besteden aan klanten die hulp op maat nodig hebben voor moeilijkere vragen.”

Lucy Hussey

Customer Service Manager bij Motel Rocks

Lees het klantverhaal
/content/dam/zendesk/content-fragments/nl/customer-quotes/lush

$

434.000 jaarlijkse kostenbesparing

93%

CSAT

“Het was de drukste kerst ooit voor ons Digital Team en we hadden net de website gemigreerd. Doordat we op dat moment over Zendesk beschikten, konden we potentiële problemen van klanten snel identificeren en verhelpen.”

Naomi Rankin

Global CX Manager

Lees het klantverhaal
/content/dam/zendesk/content-fragments/nl/customer-quotes/jigsaw

35%

daling van het totale aantal tickets

20%

snellere responstijd

“Onze AI-agent was in een mum van tijd operationeel en we verbeteren hem dagelijks. Ik heb er vertrouwen in dat hij klanten correcte antwoorden geeft.”

James Billett

Customer Experience Manager bij Jigsaw

Lees het klantverhaal
/content/dam/zendesk/content-fragments/nl/customer-quotes/hello-sugar

Automatiseringspercentage

van 66%

Maandelijkse

besparing van $ 14.000

“We hebben momenteel 81 salons en gaan dit jaar uitbreiden tot 160, zonder meer receptiemedewerkers aan te nemen. Dat kunnen we doen dankzij automatisering, waardoor we bovendien veel betere CX kunnen bieden en hogere beoordelingen krijgen.”

Austin Towns

Chief Technology Officer

Lees het klantverhaal
/content/dam/zendesk/content-fragments/nl/customer-quotes/motel

50%

afname in ticketvolume

9,44%

hogere CSAT

“Dankzij snelle oplossingen, zoals antwoorden van AI agents, kunnen onze supportmedewerkers meer tijd besteden aan klanten die hulp op maat nodig hebben voor moeilijkere vragen.”

Lucy Hussey

Customer Service Manager bij Motel Rocks

Lees het klantverhaal
/content/dam/zendesk/content-fragments/nl/customer-quotes/lush

$

434.000 jaarlijkse kostenbesparing

93%

CSAT

“Het was de drukste kerst ooit voor ons Digital Team en we hadden net de website gemigreerd. Doordat we op dat moment over Zendesk beschikten, konden we potentiële problemen van klanten snel identificeren en verhelpen.”

Naomi Rankin

Global CX Manager

Lees het klantverhaal
/content/dam/zendesk/content-fragments/nl/customer-quotes/jigsaw

35%

daling van het totale aantal tickets

20%

snellere responstijd

“Onze AI-agent was in een mum van tijd operationeel en we verbeteren hem dagelijks. Ik heb er vertrouwen in dat hij klanten correcte antwoorden geeft.”

James Billett

Customer Experience Manager bij Jigsaw

Lees het klantverhaal

Veelgestelde vragen

AI agents Essential is beschikbaar bij alle Zendesk-plannen. Upgrade voor een meerprijs naar AI agents Advanced. Lees dit artikel voor meer informatie over de verschillen tussen de twee plannen.

Aan de slag

Probeer Zendesk vandaag

Contact opnemen met sales