KUNSTMATIGE INTELLIGENTIE
Perfectioneer je service met Zendesk AI
Alleen Zendesk AI is ontwikkeld op basis van ontelbare echte klantenservice-interacties. Zendesk AI begrijpt de klantervaring, zodat je vanaf de eerste dag zonder extra werk kunt profiteren van de kracht van gepersonaliseerde support.
ZO WERKT ZENDESK AI
Intelligentie tijdens elke interactie
AI-GEDREVEN BOTS
Bereik +80% automatisering op elk kanaal
Zendesk AI-agents kunnen de meest geavanceerde interacties van begin tot eind begrijpen en oplossen. Verras je klanten met prompte, gepersonaliseerde ondersteuning die altijd aan staat, terwijl je de kosten op schaal verlaagt.
AGENT COPILOT
Laat elke supportmedewerker optimaal presteren
Zendesk agent copilot onderneemt actie. Deze proactieve assistent verbetert de productiviteit door supportmedewerkers inzichten, voorgestelde antwoorden en de mogelijkheid om door supportmedewerkers goedgekeurde acties uit te voeren.
Optimaliseer je service-workflows
Voer het door in je gehele bedrijf
Weet wat je klanten willen, hoe ze zich voelen en welke taal ze spreken. Ga nog verder en pas aan op basis van je specifieke bedrijfsbehoeften om elk binnenkomend verzoek en de details erachter vast te leggen.
Beoordelingen van klanten
AI voor werknemersservice
Geef je interne teams meer ruimte
Wijs repetitieve verzoeken toe aan AI-agents die automatisch inzicht hebben in je belangrijkste HR- en IT-interacties. Routeer gevoelige onderwerpen naar de juiste teams, zodat iedereen zich op de juiste taken kan richten.
Bekijk alle infoAI waarop je kunt vertrouwen
Op verantwoorde wijze AI opbouwen
Zendesk ontwerpt met inachtneming van privacy, beveiliging en naleving om servicegegevens te beschermen volgens strenge normen. Transparantie bouwt vertrouwen op, dus we communiceren hoe onze technologie werkt. We brengen AI-modellen pas uit nadat ze voldoen aan precieze nauwkeurigheidsniveaus en werken samen met toonaangevende technische leveranciers om op maat gemaakte, hoogwaardige oplossingen te leveren.
Bekijk alle infoVeelgestelde vragen
Klanten met een Support- en Suite Professional-plan of hoger kunnen Geavanceerde AI gebruiken. Zendesk AI-agents, de AI-gedreven bots maken deel uit van Suite.