Overslaan naar belangrijkste inhoud

KUNSTMATIGE INTELLIGENTIE

Perfectioneer je service met Zendesk AI

Alleen Zendesk AI is ontwikkeld op basis van ontelbare echte klantenservice-interacties. Zendesk AI begrijpt de klantervaring, zodat je vanaf de eerste dag zonder extra werk kunt profiteren van de kracht van gepersonaliseerde support.

Iemand die met zijn bagage reist, stuurt via zijn telefoon een hulpverzoek. Het bericht luidt “Hé, kan ik mijn volgende upgrade doen met behulp van mijn gespaarde punten?”. Het antwoord luidt “Natuurlijk! Hier is je bijgewerkte boeking”, inclusief de vluchtgegevens.

ZO WERKT ZENDESK AI

Intelligentie tijdens elke interactie

  • Laat automatisering een grotere rol spelen

    Te veel klanten hebben is een goede zaak. Beheer grote aantallen aanvragen met AI agents en handel interacties eenvoudig af.

  • Geef supportmedewerkers meer mogelijkheden

    Verhoog de productiviteit van supportmedewerkers met een proactieve copilot voor supportmedewerkers die is ingebouwd in hun workflows en volledige context en begeleiding biedt voor consistente service.

  • Werk op schaal

    Gebruik AI om workflows te stroomlijnen, de werklast van supportmedewerkers te verminderen en de operationele efficiëntie te verhogen met volledige zichtbaarheid.

AI-GEDREVEN BOTS

Bereik +80% automatisering op elk kanaal

Zendesk AI-agents kunnen de meest geavanceerde interacties van begin tot eind begrijpen en oplossen. Verras je klanten met prompte, gepersonaliseerde ondersteuning die altijd aan staat, terwijl je de kosten op schaal verlaagt.

AGENT COPILOT

Laat elke supportmedewerker optimaal presteren

Nieuw

Zendesk agent copilot onderneemt actie. Deze proactieve assistent verbetert de productiviteit door supportmedewerkers inzichten, voorgestelde antwoorden en de mogelijkheid om door supportmedewerkers goedgekeurde acties uit te voeren.

Nieuw

Optimaliseer je service-workflows

Voer het door in je gehele bedrijf

Weet wat je klanten willen, hoe ze zich voelen en welke taal ze spreken. Ga nog verder en pas aan op basis van je specifieke bedrijfsbehoeften om elk binnenkomend verzoek en de details erachter vast te leggen.

Beoordelingen van klanten


92%

Tickets die met één interactie afgehandeld worden

11%

Daling van de gemiddelde e-mailafhandeltijd

“Dankzij ons succes met Zendesk AI heeft kunstmatige intelligentie binnen ons bedrijf meer geloofwaardigheid gekregen. Voor velen van ons is het de eerste AI-tool die de hype ook echt waarmaakt.”

Raz Razaq

Head of Customer Contact Experience
Technology

Lees een klantverhaal

AI voor werknemersservice

Geef je interne teams meer ruimte

Wijs repetitieve verzoeken toe aan AI-agents die automatisch inzicht hebben in je belangrijkste HR- en IT-interacties. Routeer gevoelige onderwerpen naar de juiste teams, zodat iedereen zich op de juiste taken kan richten.

Bekijk alle info

AI waarop je kunt vertrouwen

Op verantwoorde wijze AI opbouwen

Zendesk ontwerpt met inachtneming van privacy, beveiliging en naleving om servicegegevens te beschermen volgens strenge normen. Transparantie bouwt vertrouwen op, dus we communiceren hoe onze technologie werkt. We brengen AI-modellen pas uit nadat ze voldoen aan precieze nauwkeurigheidsniveaus en werken samen met toonaangevende technische leveranciers om op maat gemaakte, hoogwaardige oplossingen te leveren.

Bekijk alle info

Veelgestelde vragen

Klanten met een Support- en Suite Professional-plan of hoger kunnen Geavanceerde AI gebruiken. Zendesk AI-agents, de AI-gedreven bots maken deel uit van Suite.

Aan de slag

Probeer Zendesk gratis uit