ZENDESK VOOR DE DETAILHANDEL
Laat je winkel opvallen
Als je klanten in de detailhandel tevreden wilt houden, is elke interactie belangrijk. Met Zendesk kun je ervoor zorgen dat klanten de support krijgen die ze nodig hebben, waar ze ook met je communiceren. Want tevreden klanten blijven terugkomen.
Volg het voorbeeld van deze detailhandelaars
Maak het persoonlijk
Volledige klantprofielen geven je een beter inzicht in je klanten. Met Zendesk kun je gegevens uit alle onderdelen van je bedrijf combineren, zoals data afkomstig van je inventaris, facturering, aankoopgeschiedenis en voorkeuren. Want hoe meer je over je klanten weet, hoe makkelijker het is om precies te bieden wat ze willen.
Lever persoonlijke ervaringen met SunshineWees altijd beschikbaar
Tegenwoordig hebben klanten op elk moment toegang tot merken, via chat, Twitter en nog veel meer. Met Zendesk kun je op elk kanaal naadloze support en een volledige merkbeleving aanbieden. Geef je klanten de hulp die ze nodig hebben, wanneer ze die nodig hebben.
Meer informatie over naadloze omnichannel-supportMaak gebruik van AI voor selfservice
Zorg dat klanten blijven shoppen door vragen snel en efficiënt te beantwoorden. Met een centrale kennisbank kunnen ze direct hulp krijgen, waar ze ook zijn. Gebruik Answer Bot en andere automatiseringen om veelgestelde vragen te beantwoorden, zodat je agents kunnen zich kunnen bezighouden met zaken die een menselijke aanpak vereisen.
Breid je support uit met Answer BotMaak van je leveranciers vertrouwde partners
Je kunt producten niet op de markt brengen zonder de hulp van een uitgebreid ecosysteem van leveranciers, distributeurs en partners. Het is eenvoudig om alle bewegende delen te beheren, tijdens elke stap, van ontwerp en ontwikkeling tot distributie en analyse.
Beheer leveranciers met SupportOntdek wat je met Zendesk kunt doen
Vraag een demo aanHet volledige pakket
“Het maakt niet uit waar een agent zich bevindt nu we de tools en processen hebben om al onze klanten te ondersteunen. We waren erg verdeeld en nu stappen we over op een model waarbij een klant een klant is. We streven ernaar om zo snel mogelijk de beste service te bieden."
Mark Rizza
Head of Supply Chain bij Accent Group
Lees verderEen wereld van verschil
“We zetten ons in om alle vragen van collega’s en partners wereldwijd snel, soepel en kosteneffectief op te lossen. Zendesk is zeer flexibel te configureren en biedt bovendien de consistentie die we nodig hebben.”
Adam Bruce
Lead Product Manager, Service Desk bij Tesco
Lees verder