Het begin van een nieuw hoofdstuk voor uw bedrijf is een fantastisch moment om uw klantenservice-activiteiten op een slimme manier te schalen, of u nu naar duurdere marktsegmenten verschuift of producten of functies toevoegt.
We weten dat klanten de voorkeur geven aan zelfservice via een kennisbank als die beschikbaar is. Het rapport met de passende titel Kennismanagement zal CRM-klantenservice veranderen,(Knowledge Management Will Transform CRM Customer Service) van Gartner schat dat CIO’s hun kosten voor klantensupport met 25% of meer kunnen verlagen via een goede kennisbeheerdiscipline.
Als u langs de zijlijn staat te wachten op het juiste moment voor de zelfservicesprong, zal deze whitepaper u laten zien dat u en uw agenten zich elke dag al bezighouden met de activiteiten die nodig zijn voor het bieden van geweldige zelfservice.
Wij laten u zien dat u al:
Kennisbankartikelen schrijft
Bepaalt welke kennisbankartikelen moeten worden geschreven
Fantastische ervaringen ontwerpt
De juiste mensen voor het werk aanneemt
Onderwerpspecialisten identificeert
Inhoud uit uw ontluikende kennisbank gebruikt om klanten te helpen