1 min read
Optimaliseer je selfservice met de juiste metrics
Laatst gewijzigd 2 november 2020
Door analyses los te laten op je selfservice, krijg je inzicht in de data die je nodig hebt om zowel je klanten als je agenten een betere ervaring te bieden. Aan de hand van realtime data over welke content wordt gebruikt – waar, wanneer en door wie – kun je zien waarin een team fantastisch presteert en welke gebieden voor verbetering vatbaar zijn.
Het is een tweeledig proces: je moet de data voorhanden hebben en vervolgens op basis daarvan de juiste beslissingen omtrent selfservice nemen. In deze downloadbare gids kijken we hoe dat moet:
Analyseer veelvoorkomende aanvragen en bepaal hoe kunstmatige intelligentie je hierbij kan helpen
Bepaal welke artikelen het meest worden geraadpleegd om veranderingen in je organisatieproces door te voeren
Houd zoekresultaten nauwlettend in de gaten, met name wanneer die geen antwoord opleveren
Verhoog de klanttevredenheid en voldoe beter aan SLA’s met data en informatie over je kennisbank
Volg de betrokkenheid van agenten en maak het voor iedereen gemakkelijker om bij te dragen