Overslaan naar belangrijkste inhoud

De juiste maat

Mizzen+Main zorgt voor de juiste maat dankzij Sunshine

Mizzen+Main combineert comfort en flexibiliteit met pasvorm en stijl voor de moderne man die vaak onderweg is. Het bedrijf heeft met Sunshine een app gebouwd waarmee agenten een volledig beeld krijgen van de klant, allemaal binnen de Support-interface.

mizzen and main app
Geïmplementeerd in minder dan 2 WEKEN
De klanttevredenheid is sinds de invoering van Sunshine met 3% gestegen
In samenwerking met
Zaius
Gebruikte platformonderdelen:
Gebeurtenissen en profielen

Zakelijke uitdaging

Mizzen+Main heeft niet alleen een sterke e-commerce-aanwezigheid wereldwijd, maar ook een enorme in-store aanwezigheid. Mizzen+Main is overal ter wereld bij meer dan 715 retailers aanwezig, wat betekent dat ze met veel mensen praten. Helaas waren de belangrijkste inzichten, zoals de ordergeschiedenis en maten van overhemden niet direct beschikbaar om klanten te helpen. Het doel van de onderneming was om elke interactie met een agent op maat te maken, waardoor ze gepersonaliseerde aanbevelingen kunnen doen aan klanten, ongeacht waar die zich bevinden.

Platformoplossing

Mizzen+Main werkte samen met Zaius en met behulp van de API voor gebeurtenissen en profielen aan de integratie van hun CRM-marketing- en orderbeheergegevens in Sunshine. De agenten van het bedrijf hebben nu een volledig beeld van hun klanten - allemaal binnen de Support-interface. Met de app kunnen agenten ook productaanbevelingen doen op basis van eerdere aankopen, waardoor de sales een impuls krijgen en uiteindelijk iedereen tevreden is.

Logo: Mizzen and Main
"In een paar weken tijd konden we gegevens, zoals wanneer een klant een shirt kocht, het specifieke shirt dat hij kocht, zijn exacte maat en zelfs zijn verjaardag, integreren in Zendesk Support."

Sabrina Abney

Director of E-commerce bij Mizzen+Main

Blogbericht van Mizzen+Main