Zendesk + Microsoft Teams
Met de Zendesk voor Microsoft Teams-integratie verhoog je de productiviteit van je teams en los je tickets sneller op.
Vereenvoudig je supportworkflows
Bekijk, maak en werk Zendesk-tickets rechtstreeks vanuit Microsoft Teams bij. Je kunt interne notities, bijlagen en openbare antwoorden toevoegen voor optimale context. Zo heeft iedereen volledige zichtbaarheid, en gaat er nooit meer een verzoek verloren.
Los verzoeken razendsnel op
Waarschuw je teams onmiddellijk wanneer bepaalde tickets aandacht nodig hebben. Ontvang meldingen in Teams-kanalen of je DM's wanneer tickets worden toegewezen, bijgewerkt of aangeduid als hoge prioriteit.
Schaal je klantenservice op of af met selfservice
Repetitieve vragen? Wij hebben het antwoord: Answer Bot voor Microsoft Teams. Stel je werknemers in staat om zichzelf te helpen met behulp van door AI aangedreven suggesties in Teams-kanalen, zodat je agents de handen vrij houden voor complexe problemen.
Je ticket voor klantinzichten
Geef alle gebruikers toegang tot standaardweergaven van open en gesloten tickets, zodat je nooit meer tussen verschillende tools hoeft te schakelen. Je kunt ook de ticketweergaven uit Zendesk importeren om je ticketactiviteiten te beheren en je support te verbeteren.