Software voor communityforums
Samen sterk
Creëer een ruimte waarin je klanten contact kunnen leggen en kunnen samenwerken
Bekend als Zendesk Gather
Samen sterk
Je klanten gebruiken je producten immers elke dag en hun expertise kan heel goed van pas komen. Creëer een ruimte waarin je klanten kunnen samenwerken met je bedrijf en met elkaar, allemaal binnen het Zendesk-ecosysteem.
Lever support die gemakkelijk is op te schalen
Laat je klanten elkaar helpen
Gebruikers kunnen gemakkelijk relevante antwoorden vinden en inspiratie opdoen door te zoeken in georganiseerde communityberichten en onderwerpen.
Leg je oren te luisteren
Zorg dat je klanten zich gezien en gehoord voelen
Klanten voelen zich gewaardeerd als je ze uitnodigt om hun mening te geven. Verzamel hun feedback om de problemen waarmee ze worden geconfronteerd te begrijpen en laat ze hun stem uitbrengen om aan te geven welke content ze nuttig vinden. Beloon actieve gebruikers met badges en bouw vertrouwen op in je bedrijf en tussen gebruikers. Op die manier gaat iedereen erop vooruit.
Wees vriendelijk en behulpzaam
Beheer de betrokkenheid van gebruikers
Tag posts met de huidige status ervan om beantwoorde vragen en productaanvragen bij te houden. Escaleer berichten om agenten te ontlasten wanneer er 1-op-1 hulp nodig is.
“Wij hebben dankbaar gebruik gemaakt van onze enthousiaste community met ontwerpers om elkaar te helpen bij problemen die zich aandienden. We zijn getuige geweest van enkele eerlijke en fraaie gesprekken tussen klanten. Dankzij onze community hebben we fantastische feedback gekregen over ons product en hebben we het aantal binnenkomende tickets kunnen terugdringen. Dit was mogelijk doordat branchegenoten elkaar in alle openheid hebben geholpen.”
Sean Kinney
Senior Director of Support bij Invision
32.000
weergaven per maand
770
weergaven per bericht gemiddeld