Overslaan naar belangrijkste inhoud

Rapportage- en analysesoftware

Directe rapporten

Gebruik data en analyses om je gehele klantervaring te meten en verbeteren

Bekend als Zendesk Explore

Krijg inzicht in je klanten

Data kan intimiderend zijn: al die grafieken, cijfers en spreadsheets... Met Zendesk krijg je eenvoudig inzicht in wat je klantenservice- en salesdata betekent. Onze analysesoftware voor klantendata geeft je direct toegang tot klanteninzichten die je helpen je bedrijf te verbeteren. En je hoeft er geen diploma in statistieken voor te halen.

  • Optimaliseer je CX-activiteiten

    Identificeer probleemgebieden en los ze meteen op, zodat je team meer tijd aan (potentiële) klanten kan besteden.

  • Verbeter de productiviteit van agents en vertegenwoordigers

    Houd je prestaties bij en identificeer waar je team zich nog kan ontwikkelen.

  • Leer je klanten kennen

    Ontdek hoe klanten met je bedrijf omgaan en communiceren, zodat je hun algehele ervaring kunt verbeteren.

Omnichannel analyses

Krijg zicht op elke interactie

Klantenservice en sales vinden overal plaats: via e-mail, chat, telefoon en je social media-kanalen. Daarom heb je een krachtige tool nodig die je inzicht verschaft. Onze rapportage-oplossing integreert data uit al je kanalen, zodat je kunt bijhouden hoe klanten contact hebben met je merk zonder dat je de draad kwijtraakt.

Krachtige analyses voor CX-teams

Data die al je verwachtingen overtreft

Stylized screenshot: tickets created by month
Stylized screenshot: dashboard charts
Stylized screenshot: dashboard customization
Stylized screenshot: dashboard customization
Stylized screenshot: tickets created by month

Profiteer van veelzijdige rapporten om inzicht te krijgen in trends uit het verleden en actie te ondernemen op basis van wat er op dit moment gebeurt.

Stylized screenshot: dashboard charts
Stylized screenshot: dashboard customization
Stylized screenshot: dashboard customization
Logo: Etsy
“De inzichten die de Zendesk-rapportage-oplossing biedt, hebben ertoe bijgedragen dat onze supportactiviteiten aanzienlijk zijn verbeterd. We kunnen nu probleemgebieden bij tickets aan het licht brengen, snel de routeringsregels aanpassen en trainingskansen voor ons team identificeren.”

Colin Wilkinson

Senior Manager, Agent Enablement, Member Services bij Etsy

Bedrijven die data optimaal gebruiken, zien de volgende resultaten:

36%

snellere oplossingen

79%

kortere wachttijden voor klanten

4 keer

meer opgeloste klantaanvragen

Uitmuntende klantervaringen leveren is moeilijk. Zendesk maakt het gemakkelijker.