Je supportactiviteiten optimaliseren terwijl je opschaalt
Verwachtingen van klanten veranderen voortdurend. Blijf bij door je klantenserviceactiviteiten te optimaliseren.
Zendesk Support Enterprise-plan
Met het Zendesk Support Enterprise-plan beschikt je bedrijf over de middelen die je nodig hebt om je supportactiviteiten te optimaliseren terwijl je opschaalt.
Flexibiliteit
Pas je supportoplossing aan de behoeften van je bedrijf aan met functies zoals Contextuele werkruimten en Aangepaste bronnen.
Met contextuele werkruimten kunt u de productiviteit van uw agenten maximaliseren door unieke ticketinterfaces te maken die de juiste formulieren, macro's en apps weergeven op basis van het voorliggende ticket. (momenteel als bètaversie.)
Geavanceerde workflow
Stel supportactiviteiten in, en onderhoud en wijzig deze heel gemakkelijk met geavanceerde functies zoals 'Op vaardigheden gebaseerde routering', Ticketformulieren en Premium-sandbox.
Met Op vaardigheden gebaseerde routering zorgt u ervoor dat het juiste ticket bij de juiste agent komt, zodat die efficiënter door zijn dagelijkse workflow kan navigeren.
Samenwerking stroomlijnen
Laat interne en externe teams samenwerken met behulp van tools zoals de add-on voor samenwerking, waarin de functies Light agents en Zijgesprekken zijn opgenomen.
Met Zijgesprekken kunnen agenten gemakkelijk informatie delen, een reactie vragen of processen in gang zetten met andere interne en externe teams.
Verantwoordelijkheid
Hou teamleden aanspreekbaar door bepaalde rollen de juiste accounttoetstemmingen te geven. Volg makkelijk wijzigingen die je hebt aangebracht aan je supportactiviteiten met functies zoals Aangepaste rollen en Auditlogs.
Met Aangepaste rollen kunt u uw agenten bepaalde machtigingen geven, zodat zij de tickets kunnen zien die op hun betrekking hebben.
Wereldmerken in het Support Enterprise-plan
Profiteer van meer kennis
Blijf de wereld van communitysoftware en kennisbanken verkennen.