Zendesk voor bedrijven die sterk groeien
Als marktleider helpt Zendesk grote organisaties bij de realisatie van hun klantervaringstransformatie. Wij helpen bedrijven een wrijvingsloze klantervaring te leveren, flexibel en innovatief te zijn, en een snellere time-to-value te realiseren.
Lever gepersonaliseerde, omnichannel support bij elke schaalgrootte
Wees aanwezig op alle kanalen waar uw klanten u verwachten en geef uw agenten een uniform beeld en de juiste context van uw klanten.
Beheer uw geavanceerde supportworkflows om productiviteit te maximaliseren
Naadloze workflows zorgen ervoor dat u uw dagelijkse activiteiten efficiënt kunt beheren, en uw communicatie en samenwerking kunt stroomlijnen met interne en externe teams.
Zendesk is een Gartner Magic Quadrant Leader 2018
In dit rapport bevindt zich waardevolle informatie voor ondernemers die op zoek zijn naar een technologische oplossing voor de interactie en het contact met hun klanten.
Transforming your CX through customer service
In deze webinar over Gartner wordt ingegaan op recente trends op het gebied van klantervaring en waarom klantenservice een belangrijk aspect is van de klantervaring van elk bedrijf.
Profiteer van meer kennis
Blijf de wereld van communitysoftware en kennisbanken verkennen.