Je workflow opschalen
Beheer meerdere agenten en hun unieke vaardigheden met een op maat gemaakte supportoplossing. Tools zoals geavanceerde workflowmogelijkheden, door kunstmatige intelligentie aangedreven automatisering en selfservice, zorgen ervoor dat de juiste tickets bij de juiste agenten terechtkomen en dat agenten over alle kennis beschikken die ze nodig hebben om een probleem op te lossen.
Uw klantenservice customizen
Een gecompliceerde workflow betekent minder efficiënte agenten, hogere supportkosten en lage klanttevredenheidsscores. Geef uw klanten de hoogste supportkwaliteit met aangepaste workflows, bedrijfsregels en een uitgebreide kennisbank.
Zorg dat tickets bij de juiste agent komen
Met op vaardigheden gebaseerde routering kunt u uw workflow stroomlijnen door tickets naar de agent te sturen die het beste in staat is ze af te handelen. Zo verkort u de tijd die agenten nodig hebben om tickets handmatig te routeren, waardoor uw organisatie snel kan schalen en de productiviteit van het team kan optimaliseren.
De juiste tools op het juiste moment
Met Contextuele werkruimten kunnen admins unieke ticketinterfaces voor elke agent maken. Elke werkruimte wordt ingesteld op basis van ticketvoorwaarden en hierin kunnen relevante formulieren, macro's en apps worden weergegeven en verborgen. Hierdoor hoeven agenten minder moeite te doen en neemt hun productiviteit toe.
Kennis binnen handbereik
Uw agenten weten het beste hoe ze een klant kunnen helpen, maar deze informatie is niet altijd vastgelegd en beschikbaar. Met de Knowledge Capture-app zet de agent zijn kennis om in praktische inhoud voor artikelen in uw kennisbank, die vervolgens kunnen worden geraadpleegd om tickets sneller op te lossen.
Profiteer van meer kennis
Blijf de wereld van communitysoftware en kennisbanken verkennen.