De neuzen dezelfde kant op
Hoe groter het bedrijf, hoe complexer uw activiteiten. Koppel eenvoudig uw communicatie, tools en gegevens van alle afdelingen aan elkaar voor vlottere interacties met de klant en minder tijdverlies.
Blijf verbonden
Naarmate een bedrijf groeit, worden communicatie en samenwerking moeilijker te onderhouden. Een gebrek aan communicatie tussen teams kan leiden tot een onsamenhangende ervaring voor klanten. Daarom is het belangrijk om ervoor te zorgen dat uw team over de informatie beschikt die het nodig heeft om klanten tevreden te houden. Tevredenheid verhoogt niet alleen de productiviteit van uw agenten, maar zorgt er ook voor dat klanten sneller antwoord op hun vragen krijgen.
Uw klantgegevens koppelen
Zendesk Sunshine is een open, flexibel CRM-platform. Sunshine is gebaseerd op AWS. Met Sunshine kunt u naadloos verbinding maken met al uw klantgegevens en deze echt leren begrijpen, waar uw gegevens zich ook bevinden. Sunshine is snel en krachtig en geeft u de vrijheid om te bouwen wat u wilt.
Moderne hulpmiddelen voor ontwikkelaars
Blader door onze Apps Marketplace en kies uit meer dan 700 populaire apps en integraties om de werkruimte voor agenten aan te passen en workflows te vereenvoudigen. U kunt ook gebruikmaken van de Zendesk API's om integraties op maat te maken en Zendesk-gegevens te gebruiken met 400 verschillende API-endpoints.
Uw klantenservice analyseren en optimaliseren
Zendesk Explore is een uitgebreide toolkit waarmee klantgegevens kunnen worden geanalyseerd en waarmee u elke interactie die een klant met uw bedrijf heeft, kunt meten en optimaliseren. Explore integreert naadloos in elk Zendesk-kanaal, zodat uw team altijd over de gegevens beschikt om betere beslissingen te nemen.
Samenwerken zonder Zendesk te verlaten
Met de add-on Samenwerking kunnen agenten Zijgesprekken gebruiken om te overleggen met personen binnen of buiten uw bedrijf, zonder dat anderen hiervoor toegang tot Support nodig hebben. Het is ook mogelijk om van andere teams Light agenten te maken. Zij hebben dan toegang tot Support en kunnen interne opmerkingen toevoegen.