Zendesk voor werknemersservice
Werknemersservice, vereenvoudigd
De AI-gedreven oplossing voor werknemersservice maakt het eenvoudig voor teams om de hulp te krijgen die ze nodig hebben en voor HR om efficiënt te blijven op schaal.
Vertrouwd door topbedrijven
Zo werkt het
Stroomlijn HR-activiteiten van elke omvang
Ondersteuning implementeren op dag één
Begin de software voor werknemersservice standaard te gebruiken en bereik werknemers waar ze zich bevinden op apps als Slack en Teams.
Los casussen sneller op met AI
Gebruik AI om aanvragen te triageren en workflows te automatiseren, waardoor een betere werknemersservice wordt geboden met minder HR-middelen.
Verbeter de servicekwaliteit op schaal
Krijg inzicht in 100% van je service-interacties met werknemers met automatisch beoordelen van tickets. Ontdek tekortkomingen en geef kudos.
Bescherm de gegevens van je werknemers
Bewaar gevoelige informatie veilig. Beperk gegevens van andere teams, beperk de toegang tot specifieke velden en filter gevoelige tickets.
Voor HR-teams
HR-teams in staat stellen uitzonderlijke service te bieden
We hebben het enige AI-model getraind in HR-specifieke gegevens. Het wordt geleverd klaar om tickets te routeren, workflows te automatiseren, helpcenter-inhoud te schrijven en 24/7 AI-ondersteuning voor werknemers te bieden.
Ontdek hoe onze AI werktVoor werknemers
Maak het gemakkelijk voor werknemers om hulp te krijgen
Het aanpasbare helpcenter biedt iedereen een hub om voordelen te bekijken, gemakkelijk te onboarden, apparatuur aan te vragen en om hulp te vragen.
Getuigenis
+43%
Toename van selfservice sinds 2020
83%
Positief werknemerssentiment
“We streven er voortdurend naar om onze collega’s een betere ervaring te bieden als ze ergens hulp bij nodig hebben, en Zendesk is daar een groot onderdeel van."
Adam Bruce
Head of Product - Service Desk, Help and Automation, Tesco
Integraties
Verbind je systemen
Je gebruikt elke dag meerdere HR-tools. Voeg ze met een paar klikken toe aan je werkruimte.