Help elke afdeling op elke schaal met het bieden van uitmuntende support. Zendesk AI handelt routinetaken automatisch af en geeft direct antwoord op veelvoorkomende vragen, zodat iedereen zich kan concentreren op wat het belangrijkst is.
Geef je team snel persoonlijke support, waar ze ook werken. AI agents handelen veelvoorkomende aanvragen van werknemers automatisch af en stellen oplossingen voor vanuit je helpcenter, zodat je team zich kan concentreren op complexe problemen.
Werk gaat sneller als al je systemen, informatie en teams samenkomen in één uniforme workspace. Een agent copilot legt snel verbindingen, zodat je teams problemen sneller kunnen oplossen.
Stroomlijn activiteiten met geautomatiseerde workflows, genereer snel aangepaste rapporten om trends en knelpunten te ontdekken en beheer de kosten terwijl je organisatie zich ontwikkelt.
Beheer meerdere teams met gecentraliseerde toegangscontrole en waterdichte scheiding van gegevens. Houd werknemersgegevens veilig met geavanceerde versleuteling, afscherming van gegevens, verberging en meer.
Klantverhalen
“We zien verbeteringen in de prestaties van supportmedewerkers en eindgebruikers zien een snelle afhandeltijd. Ze dienen een ticket in en binnen een uur is hun probleem opgelost.”
Justin Birdsong
Associate Director of Enterprise Database Systems, ACLU
“Onze collega’s staan centraal in de klantervaring. Het is belangrijk dat we ze de mogelijkheid geven om hun werk zo goed mogelijk en zo efficiënt mogelijk uit te voeren, want ze bieden waarde aan onze klanten.”
Adam Bruce
Head of Product – Service Desk, Help and Automation, Tesco
“We zien verbeteringen in de prestaties van supportmedewerkers en eindgebruikers zien een snelle afhandeltijd. Ze dienen een ticket in en binnen een uur is hun probleem opgelost.”
Justin Birdsong
Associate Director of Enterprise Database Systems, ACLU
“Onze collega’s staan centraal in de klantervaring. Het is belangrijk dat we ze de mogelijkheid geven om hun werk zo goed mogelijk en zo efficiënt mogelijk uit te voeren, want ze bieden waarde aan onze klanten.”
Adam Bruce
Head of Product – Service Desk, Help and Automation, Tesco
“We zien verbeteringen in de prestaties van supportmedewerkers en eindgebruikers zien een snelle afhandeltijd. Ze dienen een ticket in en binnen een uur is hun probleem opgelost.”
Justin Birdsong
Associate Director of Enterprise Database Systems, ACLU
Zorg dat je HR-team zo productief mogelijk blijft. Onze software is eenvoudig in te stellen en Zendesk AI helpt je team met routinevragen. Je specialisten kunnen zich dan richten op wat het belangrijkst is: je mensen.
Laat je IT-team slimmer werken in plaats van harder. Krachtig ontworpen om veelvoorkomende aanvragen te automatiseren, workflows te stroomlijnen en je systemen soepel te laten draaien terwijl je opschaalt.