Contactformulier voor website
tier-subheading
Zorg dat je gebruikers gemakkelijk in contact kunnen komen met het helpcenter via Zendesk Embeddables. Maak een contactformulier op je website waarmee klanten snel berichten kunnen sturen vanaf elk type apparaat, of dat nu een tablet of smartphone is. Als klanten altijd contact met je kunnen opnemen, weten ze dat je naar ze luistert en hun problemen zo snel mogelijk wilt oplossen.
Een andere aanpak
Dankzij Zendesk Embeddables kunnen klanten eenvoudig tijd besparen en wordt je helpcenter toegankelijker. Het is namelijk fijn om te weten dat aan de andere kant van je vraag een echt persoon zit (of tenminste toegang tot een echte menselijke agent) die klanten op hun gemak stelt. Door Zendesk naadloos in je supportomgeving te integreren, kun je support bieden, informatie verstrekken of een gesprek starten.
Profiteer van de voordelen
Als je Zendesk Embeddables gebruikt om een contactformulier op je website te maken, kun je:
-
Een betere klantervaring bieden - Ondersteuning wordt ingebed in alle kanalen, apparaten en omgevingen, waardoor support toegangkelijker wordt en je uitstekende klantenservice kunt leveren. -
Problemen sneller en binnen de context oplossen - Genereer automatisch informatie om snel tot de kern van hulpvragen te komen. -
Uitbreiden en groeien - Stroomlijn de workflow en maak support efficiënter, zodat je middelen kunt vrijmaken die bedrijven nodig hebben om te groeien.
Volgende stappen
Zorg dat je klanten op je website blijven door ervoor te zorgen dat ze niet alles zelf hoeven uit te zoeken. Registreer je vandaag nog voor een gratis 14-daagse proefperiode van Zendesk Embeddables en ga aan de slag met het verband tussen een uitstekende klantenservice en tevreden klanten.
Wil je hier meer over lezen? Lees dan gerust verder.
Je kunt op allerlei manieren van je klanten leren en met ze in contact komen via een contactformulier voor websites. Lees verder voor meer informatie!