Overslaan naar belangrijkste inhoud

Embeddables

Breng klantensupport rechtstreeks bij je klanten

Alles wat je klanten nodig hebben, precies waar ze dat nodig hebben

Met Zendesk Embeddables kunnen bedrijven helpfunctionaliteit rechtstreeks binnen handbereik van klanten brengen. Met Embeddables kunnen bedrijven contact maken met de klant en hulp aanbieden, informatie verstrekken of een gesprek aanknopen. En omdat support naadloos is geïntegreerd in apps voor mobiele apparaten of je webpagina, voelt de ervaring heel magisch.

Helpcenter

Chat

Tickets

Hoe het werkt

Klantenservice die zo probleemloos is dat het wel toverkunst lijkt

Zendesk Embeddables is een combinatie van Web Widget en Mobile SDK's voor zowel Android als iOS. Met Zendesk Embeddables kunnen ontwikkelaars Zendesk-functionaliteit (Helpcenter, chat of tickets) insluiten in elke app, op elke website of elk zelfstandig apparaat. Hierdoor blijft merkconsistentie gehandhaafd, vinden supportinteracties efficiënter plaats en blijft eventuele frustratie bij klanten tot een minimum beperkt.

Wat maakt Embeddables zo magisch?

Een betere klantervaring

Support hoeft echt niet te worden verbannen naar de krochten van de klantervaring. Door Support in te sluiten op plaatsen waar de klant die nodig heeft – bij alle kanalen, apparaten en in alle omgevingen – hoeft de klant minder moeite te doen om hulp in te roepen en ontstaat een geweldige klantenservice als integraal onderdeel van het product.

Problemen worden sneller opgelost als de context bekend is

Klanten zouden geen eigen speurwerk moeten hoeven verrichten als ze met een technisch probleem te maken hebben. Zendesk Embeddables genereert automatisch informatie over welk apparaat of welke versie van de app werd gebruikt toen het probleem optrad. Zo ben je de curve voor en kun je snel tot de oorzaak van de supportaanvraag doordringen.

Geef jezelf de ruimte om te groeien

Met Embeddables verminder je heen-en-weercommunicatie doordat de juiste informatie op het juiste moment op de juiste plaats wordt aangeboden. Deze combinatie van probleemloze klantenservice en een gestroomlijnde workflow zorgt ervoor dat support efficiënter is en er middelen worden vrijgemaakt die bedrijven nodig hebben om  te  groeien.

Mobile SDK

Bouw support rechtstreeks in je app voor mobiele apparaten in

Laat je support op mobiele apparaten meegroeien met je selfservice

Laat je klanten zelf in een helpcenter dat is ingebouwd in de mobiele ervaring antwoord vinden op de vragen die zij hebben. Zo krijgen zij sneller antwoord op hun vragen en komen er bij jou minder supportaanvragen binnen.

Maak op het juiste moment in je app contact met je klanten

Bied voor vragen waarvoor support nodig is een contactformulier of maak in realtime via live chat contact met de klant. Een naadloze ervaring zonder dat de gebruiker je app verlaat.

Meer context voor snellere oplossingen

Leg automatisch belangrijke informatie over de klant vast – zoals het apparaat of besturingssysteem dat de klant gebruikt – zodat supportmedewerkers over alle contextinformatie beschikken die ze nodig hebben.

Voor ontwikkelaars

Onze SDK's voor apps zijn speciaal gemaakt voor iOS en Android. Ga meteen aan de slag met de kant-en-klare gebruikersinterfaces of maak je eigen aangepaste ervaring.

Zie onze SDK in actie

Getaround
Rovio
SwiftKey

Web Widget

Maak via je website contact met gebruikers

Ingesloten support zoals jij dat wilt

Bepaal met Web Widget hoe support op je website moet werken. Je kunt klanten helpen door ze een kennisbank aan te bieden, een contactformulier te laten invullen, ze live chat aan te bieden, ze in de gelegenheid te stellen terugbellen aan te vragen of je kunt een combinatie van al deze mogelijkheden aanbieden.

Slimme suggesties om tijd te besparen

In plaats van klanten te dwingen eindeloos te zoeken of je website te verlaten om elders hulp te vinden, kun je Web Widget inzetten, die aanwezig is waar de klant hulp nodig heeft.

Een naadloze supportervaring

Web Widget is geoptimaliseerd voor een eenvoudige gebruikerservaring, ongeacht of de klant vanaf een desktop-pc of op een mobiel apparaat werkt. Web Widget wordt afhankelijk van de taal van de browser van de klant aangeboden in de taal van de klant.

Voor ontwikkelaars

Het enige wat nodig is om Web Widget aan je website toe te voegen, is een klein beetje JavaScript. Met onze Web Widget API kun je je eigen gegevens integreren, de vormgeving van de widget aanpassen en het gedrag van de widget bepalen.

Zendesk API

Eerst bouwen,dan komen ze vanzelf

Mobile SDK en Web Widget zijn krachtige hulpmiddelen, maar sommige ontwikkelaars willen nog verder gaan. Daarom heeft Zendesk een REST-API die nog meer vrijheid geeft en geavanceerde aanpassingsmogelijkheden biedt. Onze API heeft meer dan 400 eindpunten, waardoor je vanaf nul kunt beginnen met bouwen, en elk apparaat, product en toepassing kunt ondersteunen.

“Dankzij Zendesk SDK's hebben wij contact met klanten daar waar zij zich bevinden zonder dat wij hun ervaring onderbreken.”

– Jeremy Fair, Operations Business Systems, Big Fish Games

Ga je gang. Probeer 't maar eens uit.

Registreer je om aan de slag te gaan met Embeddables en zie  hoe de magie zijn werk doet