Zendesk voor het onderwijs
Zet je in voor studenten en personeel
Scholen wereldwijd moeten zich aanpassen aan de moderne digitale samenleving. Onderwijs aan leerlingen komt op de eerste plaats, maar bezuinigingen en stijgende verwachtingen maken van deze aanpassing een uitdaging. Zendesk biedt scholen flexibele oplossingen om studenten, ouders en docenten te ondersteunen.
Scholen die het goede voorbeeld geven
Houd de communicatiekanalen open
Bied je personeel een flexibele supportoplossing die gemakkelijk in te zetten is en ze de tools geeft om problemen deskundig op te lossen. Met Zendesk kun je met iedereen communiceren via hun favoriete kanalen, zoals e-mail, chat, telefoon en social messaging-apps zoals Facebook, Twitter en WhatsApp.
Altijd toegang tot informatie
Zet een kennisbank op met helpcenterartikelen om veel voorkomende vragen van studenten, ouders en docenten te beantwoorden. Breng inhoud zoals veelgestelde vragen, systeeminstellingen en het laatste nieuws samen op één plek. Zo is updaten eenvoudig. Je werknemers kunnen simpel nieuwe en bijgewerkte artikelen toevoegen aan al je kanalen.
Zorg voor soepele gesprekken
Je personeel kan onderling probleemloos samenwerken en communiceren. Met Zendesk beschik je over de tools, automatiseringen en workflows waarmee je gesprekken soepel kunt laten verlopen, ongeacht wie een supportaanvraag afhandelt. Gebruik rapportagemogelijkheden om inhoudstrends te identificeren, feedback van klanten te delen en verbeterpunten te vinden.
Ga er binnen een half uur mee aan de slag
Je hebt voor onze software geen onderhoud, hardware of uitgebreide training nodig. Bovendien heb je meestal geen IT-ondersteuning nodig voor de installatie. We hebben het gemakkelijk voor je gemaakt om je te concentreren op wat echt belangrijk is: het ondersteunen van studenten, ouders en docenten.
Beheer je personeel, waar je ook bent
Onze supportoplossing is gemaakt om mensen de juiste tools in handen te geven. Je kunt eenvoudig aanvragen beheren, inhoud verzamelen en verspreiden, en productief en verbonden blijven, waar je ook bent. Blijf voldoen aan de verwachtingen van je studenten, wat er ook gebeurt in de wereld.
Ontdek wat je met Zendesk kunt doen
Werk een massale toestroom van aanvragen met gemak af
“We hebben een jaar lang een serviceaccount [email] gebruikt om onze communicatie te beheren, maar ik realiseerde me al snel dat we dit niet konden opschalen. We hadden iets nodig dat kon opschalen en met ons kon meegroeien – en die groei kwam onverwacht snel.”
Melissa Shuter
Director of Operations Support Services bij University of Louisville
Lees verderBenut de voordelen van omnichannel-support
“Met Zendesk zijn we veel efficiënter. We kunnen met gezinnen werken via e-mail of chat en later telefonisch contact met hen opnemen. Doordat we tussen kanalen kunnen schakelen, kunnen we vragen veel sneller beantwoorden.”
Shylene Sanchez
Director of Technology Support bij Grapevine Colleyville ISD
Lees verder