CX TRENDS 2022
Stimuleer groei met nieuwe mogelijkheden
Klanten verwachten moeiteloze interacties, altijd en overal. Innovaties op het gebied van AI, automatisering en gespreksgerichte service maken de gepersonaliseerde klantervaringen mogelijk die bedrijfsgroei stimuleren.
AI EN AUTOMATISERING
Pak AI intelligent aan
Bedrijven en klanten juichen AI en automatisering met open armen toe. Maar 57% van de bedrijven zegt dat hun aanpak reactief is, in plaats van strategisch. Met de juiste aanpak kun je de productiviteit van je agents verhogen, je workflows versterken en de algehele kwaliteit van je klantenservice verbeteren.
GESPREKSGERICHTE SERVICE
Behaal groot effect met small talk
Meer dan 70% van de klanten verwacht gespreksgerichte service elke keer dat ze contact hebben met een merk. Dat betekent interacties die menselijk aanvoelen, compleet met gifs, emoji's, foto's en video's. Op dit moment is slaagt slechts 40% van de bedrijven hier in. Gemakkelijke, handige en betrouwbare klantenservice helpt je duurzame klantrelaties op te bouwen die je bedrijfsgroei stimuleren.
Ga aan de slag met het rapport
We geven je diepgaande, bruikbare inzichten in hoe je kunt slagen. Je krijgt onmiddellijk toegang tot deze bevindingen, plus onze volledige catalogus met trends op het gebied van klantervaring 2022.
OPKOMEND WERELDWIJD EVENEMENT
Zendesk Relate
Doe op 11 mei 2022 mee aan ons grootste evenement van het jaar. Het is een platform om groot over je bedrijf na te denken. Leer van marktleiders hoe je sneller kunt groeien, je klantenservice kunt vereenvoudigen, wat customer intelligence inhoudt, en meer. We garanderen dat je het naar je zin zal hebben. (Dit moeten we eigenlijk niet beloven, maar we doen het toch.) We hopen dat je erbij kunt zijn.