CRM en chatbot voor fintech
Fintech-bedrijven worden geconfronteerd met unieke uitdagingen. Ze moeten responsief en nauwkeurig zijn met hun communicatie en dit proberen te bereiken in een ongelooflijk snelgroeiende industrie - met een enorme groei van klanten. Zendesk is de voorkeursoplossing voor Xero, Wise, GoCardless, Mettle en nog veel meer voor hun IT-servicebeheer.
<p>We hebben nog nooit problemen gehad met Zendesk. Het is een tool die zijn werk doet en wij doen ons werk. Zendesk werkt prima op de achtergrond. Bij andere bedrijven met een servicedesk-tool waar ik heb gewerkt, wordt de tool al snel een pijnpunt. Op een gegeven moment staat het systeem het werk in de weg. Met Zendesk kan ons team een hoge werkdruk aan.</p>
Hadleigh Lynn
Support Team Lead – Internal IT - Xero
77%
van de leidinggevenden bij financiële dienstverleners is het ermee eens dat klantenservice een essentiële bedrijfsprioriteit is.
25%
van de agents die voor financiële dienstverleners werken voelt zich in staat om goed werk te leveren.
90%
van de klanten is bereid meer uit te geven aan gepersonaliseerde ervaringen.
Zendesk Case studies
Zendesk and Xero
Opgericht in 2006 en gevestigd in Nieuw-Zeeland. Xero is door recensenten vaak geprezen om zijn gebruiksvriendelijkheid - en het is nu een van de meest bekende namen in de boekhouding geworden.
Xero wendde zich tot Zendesk om samen te werken met een gelijkgestemd bedrijf dat het bedrijf zou kunnen helpen groeien.
Binnen vijf maanden hadden zeven afdelingen zich aangesloten bij Platform Support voor Xero en de interne IT-teams om Zendesk Support in te zetten, en het volume van IT-tickets steeg tot meer dan 4.600 tickets per maand. Het jaar daarop rolden nog vijf teams Zendesk uit. "Het ontwerp en de gebruiksvriendelijkheid van Zendesk zijn voor ons echt doorslaggevend geweest.
Hadleigh Lynn, Support Team Lead – Internal IT - Xero