Introductie van 's werelds meest complete CX-oplossing voor het AI-tijdperk
Zendesk is opgericht vanuit de overtuiging dat CX beter kan met een eenvoudige, gebruiksvriendelijke oplossing in plaats van de oude en dure callcentertechnologie. Bijna twintig jaar later gaan we de sector opnieuw ontwrichten, deze keer met AI. Zendesk is opgericht vanuit de overtuiging dat CX beter kan met een eenvoudige, gebruiksvriendelijke oplossing in plaats van de oude en dure callcentertechnologie. Bijna twintig jaar later gaan we de sector opnieuw ontwrichten, deze keer met AI.
Keuze van de redactie
AI-agents
De CX-oplossing voor het AI-tijdperk
De door AI aangedreven toekomst van CX en EX is aangebroken
Klantenservicebeheer
Kennismanagement
De impact van COVID-19 op de klantervaring
Klantenservicebeheer
Klantentrouw en klantbehoud
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.
Best practices
2 min read
Spotlight op succes: We prijzen de winnaars van de Zendesk Partner Awards van 2023
Ontdek de verhalen achter het succes van onze diverse winnaars van de Zendesk Partner Awards van 2023.
Artikel
8 min read
Personeelsoptimalisatie: De ultieme guide voor 2024
Personeelsoptimalisatie maakt processen efficiënter en werknemers productiever, en biedt meer flexibiliteit met betrekking tot je omzet. Lees er hieronder meer over.
5 min read
Zo creëer je de perfecte weergave voor je app op de Marketplace
Door je weergave te optimaliseren, kun je niet alleen het aantal gebruikers van je app verhogen, maar er ook de juiste klanten voor vinden. Hier zijn een aantal manieren om je te onderscheiden.
Artikel
2 min read
Hoe AI bedrijven kan helpen zich in te dekken tegen onzekerheid
Voor bedrijven is veerkracht geen mantra, het is een must have. Daarom wenden veel bedrijven zich tot AI en tot hun CX-teams om hen te helpen door uitdagende tijden te navigeren.
Branches
Artikel
4 min read
Een revolutie in klantenservice: De kracht van opkomende technologieën ontketenen
In het snelle digitale landschap van vandaag streven bedrijven er voortdurend naar om de ervaringen met…
Artikel
2 min read
Bouwen of kopen: 5 redenen waarom bedrijven hun eigen oplossingen uiteindelijk toch opgeven voor Zendesk
Door de economische druk zijn bedrijven genoodzaakt hun kosten te beperken. Door CX-software te kopen, profiteer je van de allerbeste mogelijkheden zonder de kosten om ze helemaal opnieuw op te bouwen.
3 min read
Zo gebruik je AI om de kosten van klantenservice in de financiële dienstverlening te verlagen
Ontdek hoe je de kosten kunt verlagen zonder je klantervaring op te offeren.
Artikel
3 min read
Vanuit het oogpunt van de klant: Order to cash - de kwestie van integratie in de productie
Veel van de grootste fabrikanten zijn gegroeid door overnames. Dit gaat gepaard met samenbrengen van heel…
Tools
Artikel
15 min read
Wat zijn klantprofielen? Een complete gids, voorbeelden en gratis sjablonen
Gebruik gegevens om uitgebreide klantprofielen op te bouwen, zodat je relevantere, gepersonaliseerde ervaringen kunt bieden.
Artikel
13 min read
Wat is een salestrechter? Strategieën om er een te maken (+ voorbeelden en sjablonen)
Een salestrechter is onmisbaar om inzicht te krijgen in je salesstrategie. Ontdek hoe een salestrechter werkt en hoe je er een kunt bouwen om je conversies te verhogen.
Artikel
17 min read
30 e-mailsjablonen voor klantenservice en best practices voor contact met klanten
Gebruik deze e-mailsjablonen voor klantenservice in combinatie met software voor klantenondersteuning om je e-mailworkflows te versnellen, tijd te besparen en de efficiëntie op schaal te vergroten.
Artikel
23 min read
Scripts voor koud bellen: 14 voorbeelden, sjablonen en tips
Scripts voor koud bellen kunnen je helpen meer leads te krijgen en verkoopdoelstellingen te halen. Ontvang tips over hoe je effectieve scripts schrijft en maak je eigen script met onze gratis sjablonen die ook echt werken.
Inzichten van leidinggevenden
Artikel
4 min read
Hoe immersive CX met AI retailers kan helpen de loyaliteit van klanten voor zich te winnen
We kunnen minder met ons geld kopen dan voorheen. Prijzen blijven stijgen – de prijs van…
Artikel
5 min read
De rol van reviewbeheer in het transformeren van klantenservicebeheer
Terwijl bedrijven blijven verbeteren en concurreren in de zeer digitale, verbonden wereld van vandaag de dag,…
Artikel
4 min read
Waarom de toekomst van crypto op CX steunt
Sinds de release van Bitcoin in 2009 hebben cryptocurrencies (crypto's) de krantenkoppen gehaald. In de afgelopen…
Artikel
6 min read
COP27 en ESG: Waar bedrijven bij de conferentie van dit jaar op moeten letten
Het is tijd voor onze wake-up call. We worden gewaarschuwd dat we ons op het kantelpunt…
Handleidingen, onderzoek en meer
Optimaliseer je serviceactiviteiten met Zendesk AI
Discover how you can use Zendesk AI to optimize your customer service operations.
Automatiseer je klantenservice-ervaringen met Zendesk AI
Onze driedelige serie one-pagers gaat dieper in op waarom investeren in AI cruciaal is voor moderne bedrijven en laat zien hoe het een revolutie kan teweegbrengen in de klantenservice, de tevredenheid kan verbeteren en ongeëvenaarde efficiëntie kan stimuleren.
De kwantificeerbare impact van Zendesk AI
Ontdek in ons nieuwste rapport, uitgevoerd door Nucleus Research, hoe Zendesk AI organisaties kan helpen hun serviceactiviteiten te verbeteren.
Populaire gidsen
Wil je meer weten? Kies een onderwerp.
- Interne helpdesks
- Zie hoe de toekomst van retail er mogelijk uit gaat zien
- Salesmanagement
- Word een CX-Kampioen
- Hoe investeren in de ervaring van klanten kan helpen bij de groei van start-ups
- Wat is een helpdesk?
- Mobiele ervaring
- Kennismanagement
- De impact van COVID-19 op de klantervaring
- Klantervaring
- Klantentrouw en klantbehoud
- CRM-software kiezen
- Live support via chatgesprekken
- Customer Relationship Management
- Sales een impuls geven
- Klantenanalyse
De nieuwste verhalen
Wat is een callcenter? Definitie, soorten en hoe ze werken
Een callcenter is een team van klantenservicespecialisten die gesprekken voeren met klanten. Ontdek wat er nodig is om een productief callcenter op te zetten dat een geweldige klantervaring biedt.
Zo maak je een QA-scorekaart: voorbeelden + sjabloon
Een QA-scorekaart kan je helpen het klantverloop te verminderen en de prestaties van medewerkers te verbeteren. Ontdek waarom het belangrijk is en download hieronder ons sjabloon.
Wat is een chatbot? Betekenis, voordelen en meer
Wat is een chatbot? Een chatbot is een soort conversationele AI die bedrijven inzetten om klantinteracties…
Zo ontwikkel je een aanbevelingsprogramma voor klanten in 2024 (+ sjablonen)
Met aanbevelingsprogramma’s voor klanten kun je je doelgroep uitbreiden en blijvende inkomsten genereren. Ontdek hoe je zo’n programma ontwikkelt en maak vandaag nog gebruik van onze gratis sjablonen.
De volgende mijlpaal in AI: de complete serviceoplossing van Zendesk
Bedrijven die AI met succes toepassen hebben in de komende vijf jaar een groot voordeel ten…
Klantbeoordelingen: Zo krijg en gebruik je ze [+ templates]
De meeste van je klanten lezen recensies voordat ze besluiten om een product of dienst te kopen. Zo krijg je meer klantbeoordelingen die mensen overtuigen om te kopen.
Scorekaart voor klantenservice: Hoe maak je ze + gratis sjabloon
Met een scorekaart voor klantenservice kun je de prestaties van je supportteam verbeteren en het klantverloop verminderen. Leer hoe je er een kunt maken en wat je moet opnemen.
AI-agents: Een gids voor de toekomst van intelligente ondersteuning
AI-agents kunnen zelfs de meest geavanceerde klantproblemen begrijpen en oplossen. Ontdek hoe ze de klanttevredenheid kunnen verhogen, de efficiëntie van de service kunnen verbeteren en de omzet kunnen verhogen.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.