Onze mensen
zijn jouw mensen
Ons team heeft uitvoerige kennis en ruime ervaring op het gebied van klantenservice en een diepgaande productkennis om je te helpen een unieke klantervaring te bieden. Wij zorgen er altijd voor dat je het beste van Zendesk krijgt, van een strategische implementatie tot een service die altijd beschikbaar is.
Behaal sneller succes dankzij onze expertise
Transformeer je activiteiten en behaal sneller succes met Zendesk Professional Services. Werk met ons samen en ontvang deskundig advies voor een snelle time-to-value en onmiddellijke resultaten. Onze experts begeleiden je bij elke stap en zorgen voor soepele integratie en maximale efficiëntie.
Onze aanpak
Ons professionele serviceteam ontwerpt een oplossing die is afgestemd op je unieke bedrijfs- en klantenservicedoelen. Onze experts zoeken samen met jou naar een effectieve aanpak, ongeacht de complexiteit of urgentie. Je hebt gemoedsrust omdat je weet dat alles goed, op tijd en binnen het budget wordt gedaan. Ontdek hoe Zendesk Professional Services Github hielp bij het implementeren van aangepaste apps, marketplace API’s en een Slack-integratie voor het afhandelen van tickets.
Zo kunnen we je helpen
We ondersteunen je tijdens elke fase
Lancering
Begin je CX-reis met vertrouwen. Laat onze CX-experts je snel en goed op weg helpen met een Zendesk-implementatie die prioriteit geeft aan schaalbaarheid en strategisch procesontwerp.
Meer informatieAlleen beschikbaar in het Engels.
Optimalisatie
Verbeter je klant- en werknemerservaring. Onze experts hebben diepgaande productexpertise en werken nauw met je samen om je huidige configuratie te bekijken en nieuwe processen en mogelijkheden te identificeren om succesvol te zijn.
Meer informatieAlleen beschikbaar in het Engels.
AI-diensten
Behaal sneller succes met Zendesk AI voor je klantervaringen met de hulp van Zendesk-experts. Creëer een snelle time-to-value voor je AI-implementatie dankzij best practices en analyse van experts.
Meer informatieAlleen beschikbaar in het Engels.
Transformatie
Bepaal en implementeer je langetermijnvisie voor CX met begeleiding van onze vooraanstaande CX-experts. Van het ontwerp van je helpcenter tot de ontwikkeling van aangepaste apps en integratiewerk werken we samen met je team om een CX-roadmap te ontwerpen en uit te voeren op basis van je bedrijfsdoelen voor de lange termijn.
Meer informatieAlleen beschikbaar in het Engels.
We staan voor je klaar, ook op de lange termijn
Zendesk Assist
Voeg een expert van Zendesk aan je team toe zonder dat je een fulltime medewerker hoeft in te huren. Zendesk Assist voorziet je van een speciale Zendesk-consultant om je te helpen met Zendesk-gerelateerde taken. Of het nu gaat om praktische hulp bij het configureren van je software, contextuele begeleiding en best practices bij het gebruik van onze API’s of het bouwen van apps op maat, wij staan voor je klaar.
Meer informatieAlleen beschikbaar in het Engels.
De beste klantervaringen
realiseer je met Zendesk
Wat je krijgt als wij met je samenwerken
Snelle time-to-value
Beperk risico’s en versnel je time-to-value. Wij doen het zware werk zodat jij kunt profiteren van een snelle time-to-value en met vertrouwen Zendesk kunt uitrollen.
Gericht op succes op lange termijn
Transformeer je klantervaring en maak je activiteiten toekomstbestendig met onze bewezen strategieën en best practices. Wij kunnen putten uit een schat aan succesverhalen van klanten en uitgebreide ervaring en gebruiken onze inzichten om tastbare resultaten voor je bedrijf te behalen
Kennis en ervaring
Profiteer van de kennis en ervaring van onze technische experts die samenwerkten met enkele van de grootste bedrijven ter wereld. Onze experts werken met je samen zodat je team optimaal kan profiteren van Zendesk en best practices kan toepassen.
Door samen te werken met het Zendesk Services-team konden we in recordtijd overstappen op Zendesk. Ook kregen we een heleboel geweldige tools voor de klantervaring zonder dat onze teams daar een enorme technische inspanning voor hoefden te doen. Het team stelde een sterk strategisch plan op en hielp ons beter inzicht te krijgen in onze belangrijkste supportmetrics.”
– Premila Anand, Director of Support Operations, GitHub
Meer informatie“Naast het delen van kennis over Zendesk-producten en -functies kan onze Assist-adviseur strategieën en configuraties aanbevelen ter ondersteuning van technici, beheerders of het helpcenter.”
– Ryan Easton, AVP of Technology Services, PURE Insurance
Meer informatieMeer informatie
Vertel ons wat over jezelf zodat we een gesprek kunnen beginnen.