Onze mensen
zijn jouw mensen
Ons team heeft uitvoerige kennis en ruime ervaring op het gebied van klantenservice en een diepgaande productkennis om je te helpen een unieke klantervaring te bieden. Wij zorgen er altijd voor dat je het beste van Zendesk krijgt, van een strategische implementatie tot een service die altijd beschikbaar is.
De support achter Zendesk
Wij zijn een supportorganisatie binnen een supportorganisatie, dus we weten waar we het over hebben. Als oorspronkelijke bètatesters en dagelijkse gebruikers van Zendesk zijn we in de perfecte positie om al je vragen te beantwoorden.
Hulp nodig?
Maak gebruik van onze kennisbank
Wij geloven in selfservice. De kans is groot dat we je vraag eerder hebben gezien.
Krijg nu antwoordProfiteer van onze community
We helpen een grote verscheidenheid aan klanten in de meest uiteenlopende branches.
Meer informatieProblemen oplossen in plaats van tickets
Wij zijn een team van deskundigen die centraal samenwerken en er alles aan doen om je problemen op te lossen.
Mensgerichte service
91,5%
Agenttevredenheidsscore (ASAT)
Blije klanten
95%
Klanttevredenheidsscore (CSAT)
Premier-support
Voorkom problemen en laat je bedrijf soepel draaien dankzij een speciale Premier Support Engineer, proactieve monitoring en aanbevelingen op maat.
Proactief
Identificeer problemen met behulp van voortdurende monitoring, proactieve betrokkenheid en geplande maandelijkse controles voordat je bedrijf kritieke gevolgen ondervindt
Gepersonaliseerd
Zorg voor een snellere oplossing met een aangewezen Support Engineer die je helpt je unieke set-up, CX-processen en de capaciteiten van je team te verbeteren
Allesomvattend
Verhoog de efficiëntie en productiviteit met op maat gemaakte aanbevelingen zodat je zaken kunt verbeteren, aanpassen en opschalen
- Meer informatie
Premier Enterprise
Ontgrendel het hoogste niveau van strategische en technische support.
Enterprise support
Ontgrendel de supportervaring voor VIPS. Betere dekking, gegarandeerde reactietijd, doorlopende monitoring en 24/7 support.
Technische accountmanager
Werk samen met een ervaren technisch accountmanager en verbeter je productiviteit en efficiëntie via nieuwe workflows, automatiseringen en technische integraties.
- Meer informatie
Informatiebronnen
Om ons proces te begrijpen en te zien hoe we het platform gebruiken, liep onze Technical Account Manager mee met ons team. Dankzij zijn aanbevelingen hebben we nu contact met meer mensen, gebruiken we meer automatisering en bieden we een uitstekende klantervaring.”
— Alfredo Russ, Global Customer Service Director, Immunotec
Meer informatieMeer informatie
Vertel ons wat over jezelf zodat we in een gesprek kunnen gaan.