Overslaan naar belangrijkste inhoud

Onze mensen
zijn jouw mensen

Ons team heeft uitvoerige kennis en ruime ervaring op het gebied van klantenservice en een diepgaande productkennis om je te helpen een unieke klantervaring te bieden. Wij zorgen er altijd voor dat je het beste van Zendesk krijgt, van een strategische implementatie tot een service die altijd beschikbaar is.

De support achter Zendesk

Wij zijn een supportorganisatie binnen een supportorganisatie, dus we weten waar we het over hebben. Als oorspronkelijke bètatesters en dagelijkse gebruikers van Zendesk zijn we in de perfecte positie om al je vragen te beantwoorden.

Hulp nodig?

Maak gebruik van onze kennisbank

Wij geloven in selfservice. De kans is groot dat we je vraag eerder hebben gezien.

Krijg nu antwoord

Profiteer van onze community

We helpen een grote verscheidenheid aan klanten in de meest uiteenlopende branches.

Meer informatie

Dien een aanvraag in

We staan voor je klaar als je hulp nodig hebt.

Praat met ons team

Problemen oplossen in plaats van tickets

Wij zijn een team van deskundigen die centraal samenwerken en er alles aan doen om je problemen op te lossen.

Mensgerichte service

91,5%

Agenttevredenheidsscore (ASAT)

Blije klanten

95%

Klanttevredenheidsscore (CSAT)

Premier-support

Voorkom problemen en laat je bedrijf soepel draaien dankzij een speciale Premier Support Engineer, proactieve monitoring en aanbevelingen op maat.

  • Proactief

    Identificeer problemen met behulp van voortdurende monitoring, proactieve betrokkenheid en geplande maandelijkse controles voordat je bedrijf kritieke gevolgen ondervindt

  • Gepersonaliseerd

    Zorg voor een snellere oplossing met een aangewezen Support Engineer die je helpt je unieke set-up, CX-processen en de capaciteiten van je team te verbeteren

  • Allesomvattend

    Verhoog de efficiëntie en productiviteit met op maat gemaakte aanbevelingen zodat je zaken kunt verbeteren, aanpassen en opschalen

  • Meer informatie

Premier Enterprise

Ontgrendel het hoogste niveau van strategische en technische support.

  • Enterprise support

    Ontgrendel de supportervaring voor VIPS. Betere dekking, gegarandeerde reactietijd, doorlopende monitoring en 24/7 support.

  • Technische accountmanager

    Werk samen met een ervaren technisch accountmanager en verbeter je productiviteit en efficiëntie via nieuwe workflows, automatiseringen en technische integraties.

  • Meer informatie

Informatiebronnen

Zendesk over Zendesk

Ontdek hoe ons supportteam het bieden van support optimaliseert.

Meer informatie

Tips van Zendesk

Ontdek tips en trucs van ons team van experts.

Naar de tips

Wat is er nieuw?

Ontdek onze nieuwste en beste innovaties.

Meer informatie
Immunotec
Om ons proces te begrijpen en te zien hoe we het platform gebruiken, liep onze Technical Account Manager mee met ons team. Dankzij zijn aanbevelingen hebben we nu contact met meer mensen, gebruiken we meer automatisering en bieden we een uitstekende klantervaring.”

— Alfredo Russ, Global Customer Service Director, Immunotec

Meer informatie

Meer informatie

Vertel ons wat over jezelf zodat we in een gesprek kunnen gaan.

Door mijn persoonlijke gegevens in te dienen, geef ik Zendesk toestemming om mijn gegevens te verzamelen, te verwerken en op te slaan in overeenstemming met het Zendesk Privacybeleid.