Overslaan naar belangrijkste inhoud

Lever eenvoudig uitmuntende service met Zendesk AI

’s Werelds grootste supportplatform.

Door mijn persoonlijke gegevens in te dienen, geef ik Zendesk toestemming om mijn gegevens te verzamelen, te verwerken en op te slaan in overeenstemming met het Zendesk Privacybeleid.

Vertrouwd door meer dan 100.000 bedrijven

Liberty logoShopify logoSquarespace logoUber logoStanley Black & Decker logoTesco logoLush logoIngram Micro logoGrubHub logo

Volg een snelle rondleiding

Sluit je aan bij ’s werelds toonaangevende serviceteams. Onze serviceoplossing biedt alles wat je nodig hebt om uitzonderlijke support en effectieve oplossingen te bieden, zodat je team en je klanten een perfecte ervaring hebben.

Bekijk Zendesk in actie

Laten we eens kijken hoe een meubelzaak uitmuntende klantenservice biedt met Zendesk.

Start de rondleiding

Perfectioneer de klantervaring

Thrasio
“De meeste bedrijven beschikken over een goudmijn aan gegevens in hun klantprofielen. Wij gebruiken Zendesk om gegevens over klantinteracties te krijgen die niemand anders verzamelt.”

Gershwin Exeter

Vice President of Global Services

Lees het klantverhaal
Liberty
“Zendesk AI biedt een geweldige mogelijkheid om onze processen te stroomlijnen en efficiënter te maken. Daardoor hebben we meer tijd om te werken aan andere projecten die belangrijk zijn voor het bedrijf, of het nu gaat om het stimuleren van inkomsten of nieuwe saleskanalen.”

Ian Hunt

Director of CX bij Liberty London

Lees het klantverhaal
Khan Academy
“Dankzij de integratiemogelijkheden, flexibiliteit en uitgebreide functies van Zendesk kun je er creatief mee omgaan. Daarnaast is het mogelijk om op een zeer interessante en krachtige manier op te schalen.”

Laurie Leduc

Head of Community Support

Lees het klantverhaal
ZeroFox
“Dankzij de workflows in Zendesk Suite kunnen we aan de verwachtingen van onze klanten voldoen en ze zelfs overtreffen als het gaat om het afhandelen van dringende problemen.”

Caitlin Wood

Vice President of Customer Operations

Lees het klantverhaal
Thrasio
“De meeste bedrijven beschikken over een goudmijn aan gegevens in hun klantprofielen. Wij gebruiken Zendesk om gegevens over klantinteracties te krijgen die niemand anders verzamelt.”

Gershwin Exeter

Vice President of Global Services

Lees het klantverhaal
Liberty
“Zendesk AI biedt een geweldige mogelijkheid om onze processen te stroomlijnen en efficiënter te maken. Daardoor hebben we meer tijd om te werken aan andere projecten die belangrijk zijn voor het bedrijf, of het nu gaat om het stimuleren van inkomsten of nieuwe saleskanalen.”

Ian Hunt

Director of CX bij Liberty London

Lees het klantverhaal
Khan Academy
“Dankzij de integratiemogelijkheden, flexibiliteit en uitgebreide functies van Zendesk kun je er creatief mee omgaan. Daarnaast is het mogelijk om op een zeer interessante en krachtige manier op te schalen.”

Laurie Leduc

Head of Community Support

Lees het klantverhaal
ZeroFox
“Dankzij de workflows in Zendesk Suite kunnen we aan de verwachtingen van onze klanten voldoen en ze zelfs overtreffen als het gaat om het afhandelen van dringende problemen.”

Caitlin Wood

Vice President of Customer Operations

Lees het klantverhaal
Thrasio
“De meeste bedrijven beschikken over een goudmijn aan gegevens in hun klantprofielen. Wij gebruiken Zendesk om gegevens over klantinteracties te krijgen die niemand anders verzamelt.”

Gershwin Exeter

Vice President of Global Services

Lees het klantverhaal

Onze bekroonde serviceoplossing

Erkend door brancheleiders

De complete klantenservice-oplossing

Breng klantgesprekken uit alle kanalen samen en geef supportmedewerkers de context die ze nodig hebben. Krijg eenvoudig toegang tot dashboards en gegevens om je servicekwaliteit te verbeteren. Begin vanaf de eerste dag met het automatisch oplossen van aanvragen met Zendesk AI.

Ontdek klantenservice

Maak werknemersservice eenvoudig

Dankzij onze oplossing voor werknemersservice met Zendesk AI kunnen teams eenvoudig de nodige hulp krijgen en efficiënt opschalen.

Return on investment

Maximaliseer je ROI

Met Zendesk bespaar je tijd en geld. Neem het niet van ons aan, maar van Forrester. Uit hun onderzoek ‘Total Economic Impact™ (TEI)’ blijkt een rendement van 286% over drie jaar.

Lees het volledige rapport
  • Snellere time-to-value

    Zendesk is kant-en-klaar voor gebruik. Ga direct aan de slag met het helpen van klanten zonder te verzanden in lastig te configureren software.

  • Verminder de inspanning per ticket

    Voorkom tot 15% contacten met agents dankzij selfservice en automatisering. Los resterende tickets sneller op met waardevolle klantinzichten.

  • Houd de kosten laag

    Je hebt geen leger van ontwikkelaars en agents nodig om Zendesk te implementeren en te blijven gebruiken. Ons platform is efficiënt en is voorzien van een groot aantal automatiseringen.


286%

Gemiddelde ROI

Die klanten in drie jaar realiseerden

$ 20

Miljoen

Netto contante waarde die klanten in drie jaar realiseerden

2

Maanden

Tijd die klanten nodig hadden om hun investering terug te verdienen

De #1 serviceoplossing

De drijvende kracht achter meer dan 100.000 van de beste klant- en werknemerservaringen

Liberty logoShopify logoSquarespace logoUber logoStanley Black & Decker logoTesco logoLush logoIngram Micro logoGrubHub logo