GESPREKSGERICHT CRM-SYSTEEM
Duurzame klantrelaties
Zendesk helpt bedrijven gespreksgerichte klantrelaties op te bouwen op elke schaal.
vertrouwd door toonaangevende merken
Tijd voor een gesprek
Klanten verwachten een volwaardige relatie met jou. Ze willen heldere, vlotte gesprekken, zonder dat ze zichzelf hoeven te herhalen. Zendesk legt het volledige klanttraject vast en zorgt ervoor dat de klant terugkomt.
Duurzame klantrelaties opbouwen
Blijf altijd en overal verbonden via diverse kanalen en krijg een eenduidig beeld van elke interactie met de klant, ongeacht waar ze zich in hun traject bevinden.
Maak optimaal gebruik van elke interactie
Met Zendesk kun je gemakkelijk een langdurige band met je klanten opbouwen
Van sales...
De eerste indruk is bepalend. En het is vaak de afdeling Sales die de toon zet. Met Zendesk Sell kun je contact leggen met prospects en klanten via meerdere kanalen en een beter overzicht houden binnen je team.
Zendesk voor sales...tot service.
Contact onderhouden met klanten via verschillende kanalen vereist geduld, doorzettingsvermogen en een krachtige CRM. Gelukkig is de Zendesk Suite er om je te helpen al die klantgesprekken om te zetten in één betekenisvolle relatie.
Zendesk voor serviceDE ZENDESK MARKETPLACE
Apps die slimmere gesprekken mogelijk maken
Verbind alle apps die je bedrijf draaiende houden. Je teams krijgen de juiste context voor hun interacties, en je klanten profiteren van een naadloze dienstverlening. Een win-winsituatie.
Voor serviceteams
Verbind populaire apps zoals Slack en JIRA zodat je minder van systeem hoeft te wisselen.
Voor salesteams
Leg leads vast en benader prospects snel met apps als Ada en WhatsApp.
Voor alle teams
Bouw aangepaste processen en beheer je workflow met apps zoals Myndbend en SweetHawk.
Freshly gebruikt Zendesk voor B2B maaltijdbezorging
"Met Zendesk hebben we onze sales- en klanteservicegesprekken op één plek samen weten te brengen. En we hadden er geen team van consultants, onbekende tools, of complexe functies voor nodig. Zendesk gaf ons alles wat we nodig hadden om snel aan de slag te gaan."
Ben Segal
Associate Director CX, Freshly
Verder lezen