Krijg sneller meer gedaan
Laat je bedrijf groeien door samen te werken
Zendesk maakt alle soorten samenwerking eenvoudig, of het nu tussen collega's, teams, afdelingen of tools is.
Verbeter je teamproductiviteit
Verhoog je efficiëntie met tools die de communicatie, organisatie en toegankelijkheid van informatie versterken.
Verhoog je klantbehoud
Verlaag je reactietijden en houd je klanten tevreden door agents de context te geven die ze nodig hebben, zonder van systeem te hoeven wisselen.
Laat je bedrijf groeien
Verhoog je omzet en zorg ervoor dat je klanten terug blijven komen door je team de tools te geven die ze nodig hebben om meer gedaan te krijgen in minder tijd.
Houd iedereen
op de hoogte
Werk samen aan tickets met zowel interne als externe teams in de Zendesk Werkruimte voor agents dankzij
. Gebruik de functie om beperkte toestemming te geven aan belangrijke teamleden, zodat deze op de hoogte kunnen blijven van tickets en indien nodig expertise kunnen bieden via privéopmerkingen.Kies zelf
waar je wilt werken
Geef leden van verschillende teams de mogelijkheid om realtime meldingen te ontvangen op hun platform naar keuze over nieuwe en bijgewerkte tickets met onze Slack- of Microsoft Teams-integratie. Daarnaast kun je in beide tools bericht-acties gebruiken om nieuwe tickets aan te maken of interne notities toe te voegen aan bestaande tickets in Zendesk.
Blijf verbonden met je klanten
Stel agents in staat om Zoom-vergaderingen te plannen en starten met klanten, rechtstreeks vanuit een Zendesk Support-ticket met onze Zoom-integratie. Zodra de sessie voorbij is, worden de opname van de vergadering en andere informatie zoals privéopmerkingen aan het ticket gepost.
Organiseer je teams
Maak het je marketing-, engineering-, ops- en supportteams gemakkelijk om samen te werken aan taken en projecten. Breng al je teams op één lijn door Zendesk-tickets te koppelen en aan te maken via populaire platforms zoals Jira, Trello,Monday.com en Asana.
Maar neem het niet van ons aan
verbetert de samenwerking tussen teams
“Onze teams werken veel samen in GitHub, maar wanneer we een lichtere optie nodig hebben voor tijdelijke discussies, dan maken onze teams gebruik van Slack. Met Zijgesprekken kunnen we deze discussies starten in een Zendesk-ticket of in Slack zelf.”
Premila Anand
Direction Support Operations bij GitHub
Lees verderschaalt hun activiteiten op
“Met de Jira-integratie kunnen zowel onze klantenservice- als engineeringsteams tickets aanmaken, beheren of sluiten, rechtstreeks in Zendesk. Deze connectiviteit binnen het team helpt om de snel groeiende activiteiten van LimeBike te stroomlijnen.”
Lakeysha Hayes
Customer Service Manager bij LimeBike
Lees verder