De toekomst van serviceactiviteiten vormgeven met de oplossingen van Zendesk voor het beheer van werknemersbetrokkenheid
Ontdek hoe organisaties met de oplossingen van Zendesk voor het beheer van werknemersbetrokkenheid hun serviceactiviteiten kunnen verbeteren.
Door Lilia Krauser, Staff Writer
Laatst gewijzigd 10 april 2024
Om uitmuntende service-ervaringen te kunnen leveren, moeten organisaties eerst hun interne serviceactiviteiten verbeteren. Met de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van kunstmatige intelligentie hebben deze organisaties de mogelijkheid om hun serviceprocessen efficiënter te maken, waardoor servicemedewerkers zowel snelle als kwalitatieve service-interacties met hun klanten kunnen leveren.
Dit whitepaper werpt een licht op hoe de AI-gedreven oplossingen van Zendesk voor het beheer van werknemersbetrokkenheid kunnen worden geïntegreerd om bedrijven te helpen aan de toenemende verwachtingen van klanten te voldoenen deze te overtreffen door:
Beter inzicht te geven in teamprestaties
De tevredenheid van supportmedewerkers stimuleren, waardoor ze productiever worden
De capaciteit van kwaliteitsinteracties verhogen die worden afgehandeld met AI en automatisering
Een holistisch begrip van klantinteracties bieden
Ontevreden klanten identificeren voordat ze afhaken