Overslaan naar belangrijkste inhoud

Artikel 2 min read

Beter samen: Zendesk verwelkomt Base

Door Matt Price , Senior Vice-President, Product Portfolio, @_matt_price

Laatst gewijzigd 3 mei 2022

Tevreden agenten, tevreden klanten, nietwaar? Dat is de belofte waarop Zendesk is gebaseerd, en nu een decennium later, is ons gebruiksgemak nog steeds een van de belangrijkste redenen waarom bedrijven zo tevreden zijn met ons klantenservice- en betrokkenheidsplatform.

Wij hebben nieuws voor een belangrijk onderdeel van uw onderneming: uw salesteam. Zendesk heeft vandaag bekendgemaakt dat zij Base heeft overgenomen.

Een gemeenschappelijke focus: gebruiksgemak

Bent u niet bekend met Base? Wij introduceren u graag: Base is een moderne, gebruiksvriendelijke salesforce automation solution (SFA) die is ontwikkeld met het oog op wat verkopers nodig hebben. Net als Zendesk is Base ontwikkeld om de taken van mensen die er elke dag mee werken gemakkelijker te maken. Dat vonden wij meteen in het begin zo aantrekkelijk aan Base: eerst als partner en nu als officieel onderdeel van onze familie.

Base is een verademing ten opzichte van oudere SFA-systemen, die doorgaans rond processen waren georiënteerd, niet rond mensen, en vaak werden verafschuwd door de mensen die deze systemen juist moesten helpen. Een soortgelijk probleem heeft Zendesk opgelost voor klantenserviceteams, maar nu is het het salesteam dat profiteert.

De traditionele SFA-systemen zijn lastig om in te stellen en te gebruiken, waardoor ze niet aantrekkelijk zijn voor kleine en middelgrote bedrijven die vaak niet de middelen hebben om deze systemen in gebruik te nemen en aan hun behoeften aan te passen. Net zoals Zendesk pakt Base het beter aan.

Wat ligt er in het verschiet voor Zendesk en Base?

Sommige Zendesk-klanten zijn mogelijk al bekend met Base. Onze producten zijn zo aanvullend dat wij al enige tijd een Zendesk-Base-integratie in onze Apps Marketplace hebben.

In de nabije toekomst zullen wij Base nog verder integreren in Zendesk-producten zodat service- en salesteams beter kunnen samenwerken en de klantervaring kunnen verbeteren. Het ideale klanttraject verloopt per slot van rekening frictieloos tussen verkoop en support. Het traject begint en eindigt niet wanneer klanten grenzen binnen uw bedrijf overschrijden die voor consumenten betekenisloos zijn.

Ondertussen moedigen wij Zendesk-klanten aan met hun verkoopcollega’s te praten over het uitproberen van Base zodat zij het gemak van Zendesk kunnen uitbreiden naar de verkoopafdeling van hun organisatie.

Welkom bij de Zendesk-familie, Base!

Verwante verhalen

Artikel
8 min read

Personeelsoptimalisatie: De ultieme guide voor 2024

Personeelsoptimalisatie maakt processen efficiënter en werknemers productiever, en biedt meer flexibiliteit met betrekking tot je omzet. Lees er hieronder meer over.

Artikel
3 min read

De AI-gedreven toekomst van CX en EX is aangebroken, en wij zijn je gids

We organiseren ons event Zendesk Relate van 16 tot en met 18 april in Las Vegas, boordevol inspirerende sprekers, waardevolle inzichten en bruikbare best practices.

Artikel
4 min read

Wat zijn Zendesk-formulieren

Bij Zendesk gebruiken we online formulieren die op de verschillende communicatiekanalen kunnen worden geïmplementeerd en waarmee…

Artikel
3 min read

Geef klanttevredenheid een boost met behulp van Zendesk Customer Service Reports

Alle verzoeken die bij de klantenservice binnenkomen vertellen een waardevol verhaal over je klanten. Wat willen…